Recent Submissions

  • Τα έμφυλα στερεότυπα στις εταιρίες επικοινωνίας στην Ελλάδα 

    Σουλοβάρι, Τζέσικα; Σταματοπούλου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Στον εργασιακό χώρο συχνά παρατηρούνται στερεότυπα και διακρίσεις, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει την επαγγελματική ανάπτυξη και να επηρεάσει την καθημερινή ζωή των εργαζομένων. Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο ...
  • Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και κινουμένου σχεδίου 

    Μπίτζου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση αρχικά του κινουμένου σχεδίου (χωροχρονικά και σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής), της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, και στη συνέχεια η παρουσίαση και πρακτική ...
  • Σκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gamer 

    Μίμης, Παναγιώτης; Κυριάκου, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-04)
    Εδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά και αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων 

    Κακίτσου, Νεοβούλη; Τσιλιγκερίδου, Ευδοξία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
    Η αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων αποτελεί ένα σύνηθες πεδίο έρευνας σε διεθνές επίπεδο. Προσφάτως, γεννήθηκε το ερώτημα σχετικά με την επίδραση των κοινωνικό – δημογραφικών στοιχείων στην προαναφερθείσα διαδικασία, ...
  • Μαθαίνοντας για το Πυθαγόρειο Θεώρημα μέσω εκπαιδευτικών animated video και διανυσματικών γραφικών 

    Χατζημιχαήλ, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών, 2024-04)
    Η εκπαιδευτική αξία του animation είναι τεράστια καθώς προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και το επίπεδο κατανόησης των μαθητών. Το animation επιτρέπει τη δημιουργία δυναμικών, ζωντανών ...
  • Πως αντιλαμβάνονται οι Έλληνες το γυναικείο φύλο: μια ποιοτική διερεύνηση σε ένα μικρό δείγμα πολιτών 

    Πούγιου, Μαρίνα - Στεφανία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Παρά το γεγονός ότι η γυναίκα έχει κερδίσει σημαντικά δικαιώματα τον τελευταίο αιώνα, εξακολουθεί σήμερα να βιώνει διακρίσεις, προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ...
  • Λόγος μίσους και το ζήτημα των έμφυλων διακρίσεων 

    Κατσιφλώρου, Στεφανία - Ευαγγελία; Μπλούνα, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
    Μέσα από μια εξέταση των προοπτικών των συμμετεχόντων, η μελέτη εμβαθύνει στους διαφορετικούς ρόλους που πρέπει να αναλάβουν οι διάφορες οντότητες για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα ζητήματα φύλου. Τα ευρήματα ...
  • Ολόσωμη παρακολούθηση και ενσωμάτωση σε VR 

    Μαρμαράς, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024)
    This thesis presents an extensive examination of motion tracking technologies, focusing on the comparative analysis of outside-in and inside-out tracking methodologies, pivotal in advancing virtual reality (VR) applications. ...
  • Η προπαγάνδα από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι και τον Ρωσοουκρανικό πόλεμο 

    Σάκκου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Από την ιστορική περιπέτεια της τότε «άγνωστης » προπαγάνδας, η οποία προσπαθούσε ακόμα και στην αρχαιότητα να κατευθύνει τις πεποιθήσεις των πολιτών και να διαμορφώνει τις συμπεριφορές του κοινού, βρισκόμαστε σε ένα συνεχώς ...
  • Δημιουργία εφαρμογών μικτής πραγματικότητας με βάση την τοποθεσία για τον προϊστορικό λιμναίο οικισμό Δισπηλιού 

    Μουστάκα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
    Οι εφαρμογές μικτής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά σε πολλούς τομείς όπως η διαφήμιση, η ψυχαγωγία, ο τουρισμός και η εκπαίδευση. Με εμπειρίες μικτής πραγματικότητας (MR) που βασίζονται στην τοποθεσία, ...
  • Τα ΜΜΕ ως παράγοντας επιρροής και ενίσχυσης στο φαινόμενο του σεξισμού 

    Ζυγούρη, Κωνσταντίνα; Καρανώτας, Νέστορας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)
    Η παρούσα εργασία διερευνά την ταυτότητα φύλου, τη διαμόρφωσή της και τον αντίκτυπό της στην κοινωνική ανισότητα. Εμβαθύνει στις διαστάσεις του βιολογικού και του κοινωνικού φύλου, αναδεικνύοντας τη σημασία τους στην ...
  • Ανάπτυξη ενός διαδραστικού παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στην αναγνώριση κινήσεων του χρήστη 

    Γκούτζιος, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-03)
    Το αντικείμενο που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η δημιουργία ενός διαδραστικού πολυπρακτορικού παιχνιδιού με στόχο να αυξηθεί η αίσθηση εμπειρίας του παίχτη αλλά και η απλοποίηση λειτουργικότητας του ...
  • Social Media και πολιτική: το πολιτικό μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή 

    Πάπουλας, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας «Social Media και Πολιτική: Το Πολιτικό Μάρκετινγκ στη Ψηφιακή Εποχή» είναι να παρουσιαστεί με ποιον τρόπο τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτικού μάρκετινγκ και κατά ...
  • Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προώθηση των κινηματογραφικών προβολών 

    Ανανιάδης, Βασίλειος; Καραμάνης, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
    Αναμφίβολα, τα ψηφιακά μέσα έχουν επηρεάσει σημαντικά την κινηματογραφική βιομηχανία, σε όλα τα επίπεδα ποικιλοτρόπως. Ιδιαίτερα σημαντική φαίνεται ότι είναι η επιρροή που ασκούν στα άτομα νεαρής ηλικίας, όσον αφορά τον ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον έλεγχο της ποιότητας των υπηρεσιών στα εστιατόρια – εφαρμογή του μοντέλου SERVQUAL 

    Ζαμάνη, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
    Αυτή η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη της χρήσης των κοινωνικών μέσων για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ελληνικά εστιατόρια, εφαρμόζοντας το μοντέλο SERVQUAL. Έτσι, για να επιτευχθεί ο ερευνητικός ...
  • Το ζήτημα της μετανάστευσης: πραγματισμός ή αλληλεγγύη; μια σύγκριση των αναπαραστάσεων για τις προσφυγικές κρίσεις του 2016 και 2022 στα ελληνικά ΜΜΕ 

    Μπαρμπίδης, Χρήστος; Γιώβος, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-10)
    Η παρουσία εργασία εμβαθύνει στην απεικόνιση των μεταναστευτικών θεμάτων στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, συγκρίνοντας τον τρόπο προσέγγισης το 2016, στην κορύφωση της προσφυγικής κρίσης, με αυτές του 2022, εν μέσω γεωπολιτικών ...
  • Η κατάθλιψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου 

    Ζώζουλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-03)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της κατάθλιψης μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Ορίζοντας αρχικά την κατάθλιψη ως μία ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρατεταμένης διαρκείας συναισθήματα, όπως ...
  • Τα Infographics ως νέα μορφή οπτικής επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή 

    Αντιμίσαρης, Γρηγόριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
    Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το φάσμα των μορφών για τη διάδοση πληροφοριών έχει επεκταθεί σημαντικά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αυτή η έρευνα ξεκίνησε ένα ταξίδι για να αποκρυπτογραφήσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο: τα ...
  • Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για την εκμάθηση Braille 

    Παπαιωάννου, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
    Ο τρόπος ζωής του Louis Braille αλλά και το σύστημά του, άλλαξαν για πάντα την δυναμική των ανθρώπων με οπτική αναπηρία, με τον περίγυρό τους. Δημιούργησε ένα περίπλοκο σύστημα το οποίο κατέληξε να εξυπηρετεί όλες τις ...
  • Πολιτική και ιδεολογία σε ταινίες του κλασικού ελληνικού κινηματογράφου 

    Λουκοβίτου, Νίκη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-10)
    Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση του ρόλου του κινηματογράφου στην ελληνική κοινωνία και κουλτούρα, με εστίαση στη θέση της γυναίκας. Ο κινηματογράφος αναδεικνύεται ως πανίσχυρο μέσο πολιτισμικής και ...

View more