Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανόπουλος Αναστάσιος
dc.contributor.authorΠαταπά, Μαρία
dc.date.accessioned2024-04-25T06:40:58Z
dc.date.available2024-04-25T06:40:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4739
dc.description.abstractΜέσα από αυτή την πτυχιακή θα γίνει μια προσπάθεια να αποτυπωθεί η εικόνα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα σε αρκετούς τομείς του δημόσιου με εστίαση στην μελέτη της υποχρεωτικής εφαρμογής των Ψηφιακών ΚΕΠΑ (e-ΚΕΠΑ). Αρχικά, θα γίνει μια προσπάθεια αποσαφήνισης εννοιών που σχετίζονται με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Ακολούθως θα εστιάσουμε στην Εθνική Πύλη Αναπηρίας κάνοντας μια παρουσίαση του θεσμού των ΚΕΝΤΡΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ που λειτουργούν υπό την ομπρέλα του ΕΦΚΑ από την έναρξη της λειτουργιάς του τον Σεπτέμβριο του 2011 έως και σήμερα με σημαντικότερο σταθμό την υποχρεωτική ψηφιακή λειτουργιά, συμφώνα με το ΦΕΚ 146 Α 2022, ν 4961/2022 άρθρα 102 επ, όπου και δημιουργήθηκε η Εθνική Πύλη Αναπηρίας και ορίστηκε η Ψηφιακή διαδικασία υγειονομικής κρίσης αναπηρίας . Αρχικά θα γίνει μια βιβλιογραφική και για την εύρεση και επιλογή των σχετικών με την έρευνα άρθρων με την βοήθεια της διαδικτυακής μηχανής αναζήτησης Scopus, στις βάσεις δεδομένων ScienceDirect, ProQuest, ELSEVIER, Emerald Insight, Springer, Wiley,American Psychological Association - PsycNet και ResearchGate, καθώς και στο google scholar χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Ψηφιακή Διακυβέρνηση, Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Άτομα με Αναπηρία (ΑΜΕΑ), Δημόσιες Υπηρεσίες).Επίσης θα πραγματοποιηθεί και έρευνα μέσω ερωτηματολόγιων τα οποία θα απευθύνονται στους πολίτες, στους ΑΜΕΑ αλλά και τους υπαλλήλους των δημοσιών οργανισμών που εμπλέκονται με τα ΚΕ.Π.Α . Μέσω της πτυχιακής εργασίας θα μπορέσουμε να αναλύσουμε ακριβώς τον τρόπο που λειτουργούν τα Ψηφιακά ΚΕ.Π.Α. και πως οι πολίτες και οι Δημόσιοι Υπάλληλοι που εμπλέκονται με τα ΚΕΠΑ κατάφεραν να δεχτούν την υποχρεωτικότητα της ψηφιακής λειτουργιάς, πως ανταποκρίθηκαν οι δημόσιες υπηρεσίες ,την αναφορά στα πλεονεκτήματα από την χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας και την επισήμανση των δυσκολιών και των εμποδίων που εμφανίστηκαν καθώς και των προβλημάτων που παρουσιαστήκαν στο πρώτο αυτό χρόνο της λειτουργιάς .------------------------------------------------------------- The aim of this dissertation is to depict the image of e government in several parts of the public sector in Greece today, focusing particularly on studying the compulsory implementation of the electronic Disability Certification Centers (e-KEPA). At first, there will be an effort to clarify concepts associated with e- government and then the focus will be on the National Disability Portal, presenting the institution of the Disability Certification Centers that operate under the broader responsibility of the National Social Security Fund (EFKA) from the beginning of its establishment in September 2011 until today, the most important milestone in the history of the latter being the compulsory digital operation according to Paper of Government Gazette n.146 A 2022, l. 4961/2022 articles 102 et al. by which the National Disability Portal was created and the digital process of disability health estimation was defined. Firstly, there will be a bibliographical research and choice of the related to the paper articles with the aid of the online search engine Scopus on the ScienceDirect, ProQuest, ELSEVIER, Emerald Insight, Springer, Wiley,American Psychological Association - PsycNet και ResearchGate databases as well as in the google scholar, using keywords (e-government, Digital Government, Digital Transformation, People with disabilities (AMEA), Public Sector Services). There will also be a research carried out with questionnaires addressed to citizens, disabled people and civil servants involved with the Disability Certification Centers. (ΚΕ.Π.Α.) Throughout the dissertation we will exactly analyze the way in which Digital Disability Certification Centers. (ΚΕ.Π.Α.) operate and how both the citizens as well as the civil servants involved with these centers managed to accept the obligation of the digital operation and how the civil sector services responded. There will also be reference to the benefits of the digital platform use and to the difficulties and obstacles noted during the first year of its operation.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.«Δημόσια Διοίκηση» (Master of Science (M.Sc.) in Public Administration)en_US
dc.subjectΗλεκτρονική Διακυβέρνηση (e-Government)en_US
dc.subjectΨηφιακή διακυβέρνησηen_US
dc.subjectΚέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α)en_US
dc.titleΗ Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην υπηρεσία του πολίτη και η υποχρεωτική εφαρμογή της. Η περίπτωση των ψηφιακών ΚΕ.Π.Α (e-ΚΕ.Π.Α)en_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record