Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΔΔΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» by Subject "phenomenal sign effect"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η διπλή επίδραση της προκατάληψης του φυσικού αριθμού στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής – Με ποιόν τρόπο επιδρά η ακεραιότητα και το φαινομενικό πρόσημο των αλγεβρικών παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Οι μεταβλητές στην άλγεβρα αποτελούν αλφαβητικά σύμβολα που αναπαριστούν οποιονδήποτε αριθμό. Παρ’ όλα αυτά προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι εξαιτίας της προκατάληψης του φυσικού αριθμού οι μαθητές τείνουν να ...