Search
Now showing items 1-3 of 3
Η κατανόηση του ιστορικού χρόνου σε περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας: Έρευνα – Δράση με θέμα την αρχαιότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Ο ιστορικός χρόνος αποτελεί μείζον ζήτημα για τους μαθητές του Δημοτικού, οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόησή του. Η κατανόηση επέρχεται αργά και σταθερά και είναι μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία, στην ...
Τα γλωσσικά και θρησκευτικά δικαιώματα στη γαλλική δημόσια υποχρεωτική εκπαίδευση-σύγκριση με την ελληνική πραγματικότητα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Μνημεία στον Χρόνο και Ιστορική Σκέψη: Αντιλήψεις και Νοηματοδοτήσεις Μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από Εκπαιδευτικές Δράσεις στα Μάλια και στην Πόλη του Ηρακλείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-06)
Οι σύγχρονες αντιλήψεις για τη διδακτική της Ιστορίας αναδεικνύουν την εφαρμογή
εναλλακτικών μεθόδων προσέγγισης του μαθήματος, με αποτέλεσμα να βρίσκουν
ολοένα και γονιμότερο έδαφος στην ελληνική εκπαίδευση, μιας και ...