Search
Now showing items 1-10 of 47
Επικοινωνιακές τεχνικές στην εκμάθηση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση κάθε ατόμου ξεκινά μέσα από την οικογένειά του και διατηρείται ...
Η επικοινωνία εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Μελέτη περίπτωσης : ΔΙΕΚ Καστοριάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Η επικοινωνία του εκπαιδευτή και του εκπαιδευομένου είναι ιδιαίτερα σημαντική στην εκπαίδευση. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της επικοινωνίας μεταξύ των εκπαιδευτών ενηλίκων με τους εκπαιδευομένους ...
Η επικοινωνιακή διάσταση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Το θέμα μου με το οποίο ασχολείται η πτυχιακή, σχετίζεται με την επικοινωνία και τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Η επικοινωνία ενός εκπαιδευτικού με μια οικογένεια αναφέρονται αναλυτικά και πως διατηρείται μια ορθή σχέση μεταξύ ...
Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο μουσείο. Η περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η μουσειακή αγωγή δύναται να παρέχει εκπαίδευση «έξω» από τις αίθουσες του σχολείου. Η κατάκτηση της γνώσης, η ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων, η καλλιέργεια της ψυχής, η βιωματική μάθηση, η δημιουργικότητα, η ...
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ...
Η ρωσική πρωτοπορία ως μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Πώς η τέχνη μπορεί να θεωρηθεί μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση και γιατί αξίζει τελικά να ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα, αλλά και με το κίνημα της Ρωσικής πρωτοπορίας; Πιο συγκεκριμένα, η εργασία δομείται ...
Ο ρόλος της επικοινωνίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Επικοινωνία είναι η εναλλαγή μηνυμάτων που πραγματοποιείται ανάμεσα σε έναν ομιλητή και ακροατή. Η επικοινωνία όμως δεν είναι μόνο εφικτή μέσο της ομιλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πόσο σημαντικό ρόλο ...
Η επιθετικότητα στην παιδική ηλικία και ο ρόλος της οικογένειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να αναλύσει τις μεταβλητές ιδιοσυγκρασίας
και γονικής μέριμνας, καθώς σχετίζονται με την προληπτική και αντιδραστική
επιθετικότητα στα παιδιά. Οι διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι γονείς ...
Οι συγκρούσεις στο χώρο του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Ο αριθμός των παιδιών που φαίνεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπεριφοράς και να οδηγούνται πολλές φορές στις συγκρούσεις έχει αυξηθεί κατακόρυφα τις τελευταίες δεκαετίες και αυτό αναπόφευκτα οφείλεται στα πιο σύνθετα ...
Ο ρόλος του παιχνιδιού και της παιχνιδοθεραπείας στα παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Με το πέρασμα των χρόνων πολλά είναι αυτά που έχουν ειπωθεί για το παιχνίδι, ωστόσο η εξέλιξη του είναι μεγάλη. Για το παιδί από τα πρώτα του κιόλας χρόνια συμβολίζει την διέξοδό του από άσχημες εμπειρίες αλλά ταυτοχρόνως ...