Search
Now showing items 1-10 of 2909
Διερεύνηση στη χρήση νοερών υπολογισμών κατά την επίλυση γραπτών λεκτικών προβλημάτων προσθετικής και πολλαπλασιαστικής δομής από μαθητές της Γ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η εισαγωγή των μαθητών του Δημοτικού στους γραπτούς αλγόριθμους περιορίζει τη χρήση των νοερών υπολογισμών, καθώς οι μαθητές τείνουν να χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς αλγόριθμους ακόμη και για πολύ απλές πράξεις. Στην ...
Αλγεβρικός συλλογισμός και Μαθηματική γενίκευση σε προβλήματα με κανονικότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η αναγνώριση και η γενίκευση μοτίβων αποτελεί βασικό συστατικό για την προσέγγιση της Άλγεβρας και την ανάδειξη και προώθηση του αλγεβρικού συλλογισμού. Η παρούσα εργασία μελετά τη σύνδεση της Μαθηματικής γενίκευσης και ...
Εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο δημοτικό σχολείο. Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαφοροποίησης της διδασκαλίας ως μία μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τη διδακτική ...
Η σχέση της υπολογιστικής εκτίμησης με την επίλυση μαθηματικού προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός να εξετάσει την ικανότητα παιδιών και ενηλίκων στην υπολογιστική εκτίμηση και την επίλυση προβλήματος και αφετέρου να ελέγξει την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα στις δύο ικανότητες. Για τον ...
Καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση και προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις: πρόταση προσαρμογής του σχολικού εγχειριδίου των Μαθηματικών Γ' Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη μεταγραφή μιας διδακτικής ενότητας του σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά Γ’ Λυκείου» σύμφωνα με τις αρχές του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση. Αφού μελετηθεί εκτενώς το θεωρητικό υπόβαθρο ...
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μιας ΔΜΑ για τη διδασκαλία της Γεωθερμίας, ως Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας (ΑΠΕ), στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Σκοπός της μελέτης ήταν να σχεδιασθεί, να αναπτυχθεί, να εφαρμοστεί και στη
συνέχεια να αξιολογηθεί μια Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία (Δ.Μ.Α.), με θέμα τη
διδασκαλία της γεωθερμίας ως Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας (Α.Π.Ε.) ...
Οι απόψεις των παιδιών για τις οπτικές πηγές ως ιστορικές μαρτυρίες: έρευνα στους/στις μαθητές/τριες της ΣΤʼ δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-01)
Σκοπό της παρούσας εργασίας συνιστά η διερεύνηση των ιδεών των μαθητών και των μαθητριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις οπτικές πηγές ως ιστορικές μαρτυρίες. Για την εκπλήρωση του γενικού αυτού σκοπού, αλλά και ...
Εκπαιδευτικό υλικό ανάπτυξης Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών δεξιοτήτων μεταναστών μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μία χώρα εισροής μεταναστών που έχει οδηγήσει στην αλλαγή της σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού αποκτώντας έτσι ολοένα και περισσότερα σχολεία πολυπολιτισμικού χαρακτήρα. ...
Διδακτική αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στο δημοτικό: Μια μελέτη για την κυπριακή διάλεκτο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)
Η σύγχρονη γλωσσολογική και παιδαγωγική έρευνα προωθεί όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια τη δημιουργική ενσωμάτωση της γλωσσικής ποικιλίας στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας (Ντίνας & Ζαρκογιάννη 2009; Τσιπλάκου & ...
Συγκριτική μελέτη προγραμμάτων σπουδών Ελλάδας και Αυστραλίας στην Άλγεβρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-01)
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών είναι η πυξίδα του εκπαιδευτικού που προσανατολίζει το εκπαιδευτικό του έργο. Η διδασκαλία της Άλγεβρας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις σύγχρονες κοινωνικές ...