Search
Now showing items 1-8 of 8
Η Πολιτική Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού για την Αντιμετώπιση της Ετερότητας στην Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Τα τελευταία έτη και κατά κύριο λόγο από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά, η Ελλάδα χαρακτηρίζεται έντονα σαν μια πολυπολιτισμική κοινωνία, όπου ζουν, εκπαιδεύονται, δουλεύουν και συμβάλλουν στην οικονομική αλλά και ...
Διαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)
Περίληψη
Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα,
όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της
εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή ...
Η κακοποίηση των γυναικών με έμφαση στην περίοδο της πανδημίας του covid-19: πολιτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Περίληψη
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία καταγράφηκε η ιστορική εξέλιξη της γυναικείας κακοποίησης. Προσδιορίστηκε η έννοια της κακοποίησης και της βίας από παλιά μέχρι σήμερα. Αναλύθηκε η μορφή της βίας με έμφαση την περίοδο ...
Η διερεύνηση των μεταγνωστικών ελλειμμάτων σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες της Έ και ΄ΣΤ δημοτικού. Η οπτική των δασκάλων τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
Περίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια λήψης πτυχίου από το τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Στο πρώτο κεφάλαιο που αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, περιγράφεται το ...
Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της – Πρόταση εκπαιδευτικού πλαισίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)
Η έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης αναδύθηκε τη δεκαετία του ΄80 ως γέφυρα σύνδεσης αυτών που υποστήριζαν την οικονομική ανάπτυξη χωρίς όρια κι εκείνων που προ έτασσαν την προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Η έννοια ...
Η παιδεία στον Πόντο. Η περίπτωση της Αργυρούπολης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)
Η πτυχιακή αυτή εργασία αφορά την περίπτωση της Αργυρούπολης του Πόντου σχετικά με την παιδεία. Στόχος της εργασίας είναι να αναδειχθεί αυτό το πλούσιο πνευματικά εκπαιδευτικό κέντρο του Πόντου, η Αργυρούπολη. Μέσα από την ...
Ο θεσμός του Επιθεωρητή και η λειτουργία των Δημοτικών σχολείων στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Κοζάνης την περίοδο 1930-1970
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)
Το σχολείο είναι ο δεύτερος σημαντικότερος φορέας κοινωνικοποίησης των παιδιών και ανήκει στους δευτερογενείς φορείς, αφού ασκεί σημαντική επίδραση κυρίως στα μετέπειτα στάδια της ζωής του ανθρώπου. Σαφέστατα, ο σημαντικότερος ...
Εκπαίδευση και Οικονοµική Ανάπτυξη: Mια εµπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)
Η εργασία αυτή διερευνά τη σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην εκπαίδευση και την οικονομική ανάπτυξη για την Ελλάδα και την Κύπρο για τη χρονική περίοδο 2000-2019 λαμβάνοντας υπόψιν την επίδραση των επενδύσεων, της απασχόλησης, ...