Search
Now showing items 1-5 of 5
Ηθική ηγεσία και επαγγελματική ικανοποίηση στην ιδιωτική εκπαίδευση: Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των
εκπαιδευτικών που εργάζονται στην ιδιωτική εκπαίδευση σχετικά με την
επαγγελματική τους ικανοποίηση και την ύπαρξη ηθικής ηγεσίας στον χώρο εργασίας
τους ...
Η επίδρασή των ηγετικών, διοικητικών και οργανωτικών δεξιοτήτων του διευθυντή στην ευημερία των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10)
Σύμφωνα με τον Fisher (2014) η ευημερία στο χώρο εργασίας είναι στενά συνδεδεμένη με την εργασιακή απόδοση, ενώ ταυτόχρονα φαίνεται να είναι ένδειξη υγείας τόσο σωματικής όσο και πνευματικής. Στο χώρο της εκπαίδευσης η ...
Διερεύνηση των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19 στον ψυχισμό των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στάσεις και αντιλήψεις αυτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-05)
Οι εκπαιδευτικοί παίζουν κεντρικό ρόλο στην επιτυχή εκπαίδευση. Λόγω της πανδημίας, η δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είχε διακοπεί για περισσότερο από ένα χρόνο σε πολλές χώρες. ...
Χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών περιβαλλοντικών εκπαιδευτών: Μια ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-06)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το επιστημονικό πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και
εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο των εκπαιδευτικών στην αποτελεσματικότητά της. Σκοπό έχει να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά ενός/μιας ...
Τα κίνητρα και οι ανησυχίες των εκπαιδευτικών των ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ) κατά την εισαγωγή των καινοτομιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-06)
Η παρούσα ποσοτική μελέτη εξέτασε τα κίνητρα και τις ανησυχίες 103 εκπαιδευτικών των ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ) σχετικά με την εισαγωγή των καινοτομιών στην εκπαίδευση, η οποία βασίστηκε στην θεωρία της αυτοπραγμάτωσης του Garl ...