Search
Now showing items 1-1 of 1
Τα Δημοτικά Σχολεία ως Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης: Διερεύνηση Απόψεων Διευθυντών και Εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Θεωρητικό πλαίσιο: Οι σημερινές συνθήκες απαιτούν από (σχολικούς) οργανισμούς ευελιξία, προσαρμοστικότητα στις αλλαγές, για εξασφάλιση επιβίωσής τους, λειτουργώντας ως «οργανισμοί μάθησης» (Hamzah, Yakop, Nordin, & Rahman, ...