Search
Now showing items 1-10 of 423
Τα δύο “μετά” του 20ού αιώνα στη Λογοτεχνία και στη Γραφή: Μεταμοντερνισμός και Μεταμυθοπλασία
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2021-01-07)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία αφορά πρωτίστως σε δύο λογοτεχνικούς όρους. Αυτόν του ρεύματος του Μεταμοντερνισμού και του αισθητικού προτάγματος που ενέσκηψε μέσα από τις ανάγκες και τις επιταγές του Μεταμοντερνιστικού ...
Εφαρμογές της λαϊκής παράδοσης στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Ένας από τους κύριους στόχους του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών για το Nηπιαγωγείο είναι να αφυπνιστεί το ενδιαφέρον των παιδιών για ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την πολιτισμική κληρονομιά και τη ...
Αξιοποίηση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην επίτευξη Δημιουργικής Γραφής: Πρακτική εφαρμογή στο Δημοτικό σχολείο
(2021-02-17)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί η δυνατότητα αξιοποίησης της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, προκειμένου να επιτευχθεί η ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης, της ανάγνωσης και της γραφής από μαθητές Δημοτικού ...
Ελληνικός κινηματογράφος και λογοτεχνικές μεταφορές: μελέτη περιπτώσεων
(Μπουκάλα Αικατερίνη, 2021-02-17)
Ο κινηματογράφος είναι ένα αγαθό που κρατά κορυφαία θέση στο χώρο του πολιτισμού. Επόμενο είναι και η σημασία ενός βιβλίου για τον κινηματογράφο να αποσκοπεί στην ανάδειξη αυτής της πολιτισμικής πλευράς της χώρας παραγωγής. ...
Το ποτάμι παλιά και σήμερα: έρευνα για την ιστορική κατανόηση των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-01)
Βάση των σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων αποτελεί η κατανόηση των ιστορικών εννοιών από τη προσχολική ηλικία, προκειμένου οι μαθητές να έρχονται σε επαφή με το παρελθόν του τόπου τους. Στην παρούσα έρευνα, λοιπόν, ...
Η σημασία του παιδικού σχεδίου και η εικαστική αγωγή στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-02)
Η τέχνη είναι ένας από τους σημαντικούς τρόπους για να εκφράζουν τα παιδιά τα συναισθήματα τους, τις εικόνες, τις εμπειρίες, τη φαντασία και τις γνώσεις τους. Ακόμη το παιδικό σχέδιο είναι ένα χρήσιμο διαγνωστικό εργαλείο, ...
Η συμβολή του παραμυθιού στη μαθησιακή διδασκαλία κατά την προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-02)
Αναντίρρητα, η παιδική ηλικία ενός ανθρώπου είναι συνυφασμένη και συνδεδεμένη σε ένα μεγάλο ποσοστό από γλυκές αναμνήσεις. Μία εξ’ αυτών αποτελεί και η ανάμνηση των αφηγήσεων των παραμυθιών. Το παραμύθι, εμφανιζόμενο από ...
Το λογοτεχνικό περιοδικό Ίβυκος
(Λαναρά Σοφία, 2021-03-19)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται παρουσίαση της ταυτότητας και αναλυτική ευρετηρίαση του λογοτεχνικού περιοδικού Ίβυκος, το οποίο κυκλοφόρησε στο Αγρίνιο από τον Νοέμβριο του 1994 έως τον Δεκέμβριο του 2000. Τα ...
Η επίδραση του μαγικού ρεαλισμού στη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία (1980-2000)
(2021-03-30)
Η παρούσα διπλωματική εργασία δομείται από τρία κύρια μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας επιχειρείται η θεωρητική προσέγγιση και οριοθέτηση του όρου μαγικός ρεαλισμός, σε σχέση με τον ευρύτερο χώρο του φανταστικού και ...
Μαθητές με ΔΕΠΥ στο νηπιαγωγείο: μελέτη των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την βιβλιογραφική ανασκόπηση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα ( ΔΕΠ-Υ ) και των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούς στην τάξη. Δεν αποτελεί ...