Search
Now showing items 1-7 of 7
Εφαρμογές κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση και την από απόσταση εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022)
Η τεχνολογία, τα κοινωνικά δίκτυα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεγάλη δυναμική για την εφαρμογή τους στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση μετασχηματίζεται, με την εισαγωγή πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης ή και συνεργασίας, ...
Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση δημιουργώντας περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας με το Mozilla Hubs για εκπαιδευτικούς σκοπούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
Η εικονική πραγματικότητα είναι μία τεχνολογία η οποία αναπαριστά ένα ρεαλιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί χωρίς όμως να βλέπει τον πραγματικό κόσμο γύρω του. Η επαυξημένη πραγματικότητα, ως ...
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με τη χρήση Mozilla Hubs και προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών (π.χ. Blender, Tinkercad) και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών (π.χ. SketchFab, Free3D)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
Η παρούσα εργασία προσδοκά να διερευνήσει τη συσχέτιση της εικονικής πραγματικότητας με την εκπαίδευση αλλά και την δημιουργία ενός εικονικού τρισδιάστατου μουσείου με εκπαιδευτικό σκοπό. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εμφάνιση ...
Διαδραστικά βιβλία που «ζωντανεύουν»: δημιουργία εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για παιδιά δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας, ως διαφορετική στο είδος των έως τώρα τεχνολογιών, χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο, κάτι που την καθιστά σημαντική γιατί επρόκειτο για μια τεχνολογία που μπορεί να ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην Ιστορία Γ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-12)
Θέμα της παρούσας εργασίας είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Στην εισαγωγή αποσαφηνίζονται οι στόχοι και οι σκοποί της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της επαυξημένης ...
Προγραμματισμός στην εκπαίδευση: εκπαιδευτική αξιοποίηση εφαρμογών κινητών (app inventor) στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-10)
Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα των κινητών συσκευών έδωσε νέα ώθηση και αναδιαμόρφωσε τον τρόπο λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε η γνώση να μεταδίδεται πιο εύκολα και ευχάριστα χωρίς χρονικούς ...
Υγιεινή, ασφάλεια, ατυχήματα και επιπτώσεις στον τομέα του πετρελαίου, η περίπτωση της Repsol
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-09)
Στην εργασία εξετάζεται η επαγγελματική υγεία η οποία συνδέεται με τις επιχειρηματικές πολιτικές επαγγελματικού κινδύνου που στοχεύουν στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων. Ένα τέτοιο ζήτημα είναι ...