Search
Now showing items 1-10 of 11
Δημιουργία εκπαιδευτικών ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animation. Ευαισθητοποίηση παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα αδέσποτα ζώα και το ζήτημα της υιοθεσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-08)
Η ψηφιακή αφήγηση πράγματι μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό παιδαγωγικό εργαλείο που διευρύνει τις δυνατότητες της έκφρασης και της δημιουργίας στο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα ψηφιακά ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-11)
Η εργασία σκοπεύει να κάνει μια αναλυτική περιγραφή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης , την επίδραση τους και τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στην ζωή των ανθρώπων. Πρώτα από όλα έγινε μία περιγραφή το τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής ...
Conversational AI in education: use cases, challenges and opportunities
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023)
Η αξιοποίηση των διαλογικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αντικείμενο ερευνών εδώ και πολλά χρόνια. Ωστόσο, οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης, σε συνδυασμό με την ...
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας. Η περίπτωση του Δήμου Εορδαίας
(Κυριακίδου Άννα, 2023-09)
Οι συγκρούσεις στον χώρο εργασίας μπορεί να είναι μια δυσάρεστη πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν πολλοί εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο. Αυτές οι συγκρούσεις μπορούν να προκαλέσουν αναστάτωση στον εργασιακό χώρο, να επηρεάσουν ...
Η γλώσσα των νέων: Στάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία συνεχής τάση σύμφωνα με την οποία τα
άτομα νεαρής ηλικίας χρησιμοποιούν ένα δικό τους κώδικα επικοινωνίας. Στη
βιβλιογραφία έχει επικρατήσει να αναφέρεται ως η γλώσσα των νέων, ενώ ...
Υλοποίηση εφαρμογής εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη του μαθήματος των μαθηματικών με τη χρήση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος AppInventor
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)
Στη παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για κινητές συσκευές, με τη δυνατότητα χρήσης του από άτομα με οπτικές διαταραχές. Δημιουργήθηκε με την ...
Προγραμματισμός στην εκπαίδευση: εκπαιδευτική αξιοποίηση εφαρμογών κινητών (app inventor) στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να υλοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερη περιγραφή της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, και ειδικότερα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ...
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμογών και βελτίωση ακαδημαϊκών επιδόσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)
Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με το ζήτημα των εκπαιδευτικών εφαρμογών και το κατά πόσο συνδράμουν στη βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των μαθητών, όταν αξιοποιούνται στην τάξη ή σε προσωπικό επίπεδο. Εξετάζει επίσης ...
Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην ειδική αγωγή και οι ευκολίες που παρουσιάζονται κατά την χρήση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον εκπαιδευτικό χώρο της ειδικής αγωγής. Αναλυτικότερα το πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικοί ορισμοί των ΤΠΕ και η ...
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως ερμηνευτικά εργαλεία κατασκευής ψηφιακών πολιτιστικών περιβαλλόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αφετηρία την ιστορική αναδρομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Χρησιμοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για να διερευνήσουμε και να ερμηνεύσουμε το γιατί και το πως ξεκίνησαν, βασιζόμενη σε μια σειρά ...