dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εκπόνησης πτυχιακής εργασίας για τις ανάγκες λήψης πτυχίου του Τμήματος Νηπιαγωγών Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Εξετάζει τις απόψεις των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών στο Πανεπιστήμια Δυτικής Μακεδονίας. Γίνεται παρουσίαση του Προγράμματος Σπουδών , ως προς το περιεχόμενο των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων που προσφέρονται στον Οδηγός Σπουδών (2014-2015). Στόχος της είναι να αναδειχτούν οι απόψεις των φοιτητών, σχετικά με τη δομή, το περιεχόμενο, την λειτουργικότητα και την εύκολη χρήση του Οδηγού Σπουδών και να προτείνουν τρόπους βελτίωσής του. Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα , η οποία ήταν βασισμένη στη συμπλήρωση έντυπων φυλλαδίων (ερωτηματολόγια) και είχε ως στόχο την καταγραφή των απόψεων των φοιτητών και τις προτάσεις τους σχετικά με τον Οδηγό Σπουδών. Τα συμπεράσματα της έρευνας που προκύπτουν από την ανάλυση και επεξεργασία όλων των αποτελεσμάτων θεωρούνται βοηθητικά στον επόμενο Οδηγό Σπουδών.The present paper was written in the framework of a dissertation required for the acquisition of a degree in the Department of Primary Education at the College of Education in Florina of the University of Western Macedonia. This paper examines the opinions of students at in the Department of Primary Education at the College of Education of the University of Western Macedonia. It also presents the Curriculum of Studies with regard to the content of the compulsory and elective courses offered in the Study Guide (2014-2015). Its aim is to inform of the students opinions concerning the structure the content the functionality and the user-friendly Curriculum of studies as well as to suggest ways for its improvement. We also carried out some research based on the completion of questionnaires with a view to recording the students’ opinions and suggestions concerning the Curriculum of Studies. The conclusion drawn from this research, after analyzing and processing all the results, are considered helpful for the next Curriculum of Stydies. | en_US |