dc.contributor.advisor | Τριαντάρη, Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Δαλακίδου, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2019-05-15T15:27:25Z | |
dc.date.available | 2019-05-15T15:27:25Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1284 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία με θέμα «Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου» εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και πρόκειται για βιβλιογραφική έρευνα.
Στόχος της εργασίας ήταν η ανάδειξη των τεχνικών και μεθόδων πειθούς ως διαμεσολαβητικά εργαλεία, τα οποία θεωρούνται απαραίτητα, τόσο για την επιλογή κατάλληλων στρατηγικών διδασκαλίας που αφορούν τη μαθησιακή διαδικασία όσο και τη ψυχο-συναισθηματική εξέλιξη του παιδιού για τη μετάβαση και ενσωμάτωσή του στο κοινωνικό σύνολο.
Αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση και η σημασία που δίδεται στη σχολική διαμεσολάβηση, η οποία επιτυγχάνεται μέσω τρίτων για την ειρηνική επίλυση συγκρούσεων ανάμεσα σε μαθητές.
Τέλος, υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα συνεργασίας και εμπλοκής της οικογένειας σε διάφορες σχολικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, καθώς και η συμμετοχή και υποστήριξη του γονέα κατά τη μελέτη του παιδιού στο σπίτι, ώστε να επιτευχθεί ο κοινός στόχος σχολείου-οικογένειας για την πρόοδό του.
The present work on the subject “Convincing speech in secondary education- Mediator techniques in secondary education- Communication between parents and kindergarten” prepared at University of Western Macedonia, at Department of Preschool Education and depends on bibliographic research.
The aim of this thesis was to highlight persuasion techniques and methods as mediating tools, which are considered necessary both for the selection of appropriate teaching strategies and for the psycho-emotional development of child for its transition and integration into society.
It is worth noting the observation and the importance given to school mediation through third parties for the peaceful resolution of conflicts between students.
Finally, the need for family cooperation in various school activities and events are emphasised as well as parental involvement and support at home study, in order to achieve the common school- family goal for its progress. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | πειθώ | en_US |
dc.subject | η τέχνη της ρητορικής | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικός-πρότυπα | en_US |
dc.subject | επικοινωνιακές τεχνικές | en_US |
dc.subject | επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου | en_US |
dc.subject | persuation | en_US |
dc.subject | the art of rhetoric | en_US |
dc.subject | teacher-model | en_US |
dc.subject | mediator techniques | en_US |
dc.subject | communication between parents and kindergarten | en_US |
dc.title | Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση - διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση-επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου | en_US |
dc.title.alternative | Convincing speech in secondary education-mediator techniques in secondary education-communication between parents and kindergarten | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |