Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΔαλακίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2019-05-15T15:27:25Z
dc.date.available2019-05-15T15:27:25Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1284
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία με θέμα «Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου» εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και πρόκειται για βιβλιογραφική έρευνα. Στόχος της εργασίας ήταν η ανάδειξη των τεχνικών και μεθόδων πειθούς ως διαμεσολαβητικά εργαλεία, τα οποία θεωρούνται απαραίτητα, τόσο για την επιλογή κατάλληλων στρατηγικών διδασκαλίας που αφορούν τη μαθησιακή διαδικασία όσο και τη ψυχο-συναισθηματική εξέλιξη του παιδιού για τη μετάβαση και ενσωμάτωσή του στο κοινωνικό σύνολο. Αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση και η σημασία που δίδεται στη σχολική διαμεσολάβηση, η οποία επιτυγχάνεται μέσω τρίτων για την ειρηνική επίλυση συγκρούσεων ανάμεσα σε μαθητές. Τέλος, υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα συνεργασίας και εμπλοκής της οικογένειας σε διάφορες σχολικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, καθώς και η συμμετοχή και υποστήριξη του γονέα κατά τη μελέτη του παιδιού στο σπίτι, ώστε να επιτευχθεί ο κοινός στόχος σχολείου-οικογένειας για την πρόοδό του. The present work on the subject “Convincing speech in secondary education- Mediator techniques in secondary education- Communication between parents and kindergarten” prepared at University of Western Macedonia, at Department of Preschool Education and depends on bibliographic research. The aim of this thesis was to highlight persuasion techniques and methods as mediating tools, which are considered necessary both for the selection of appropriate teaching strategies and for the psycho-emotional development of child for its transition and integration into society. It is worth noting the observation and the importance given to school mediation through third parties for the peaceful resolution of conflicts between students. Finally, the need for family cooperation in various school activities and events are emphasised as well as parental involvement and support at home study, in order to achieve the common school- family goal for its progress.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπειθώen_US
dc.subjectη τέχνη της ρητορικήςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικός-πρότυπαen_US
dc.subjectεπικοινωνιακές τεχνικέςen_US
dc.subjectεπικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείουen_US
dc.subjectpersuationen_US
dc.subjectthe art of rhetoricen_US
dc.subjectteacher-modelen_US
dc.subjectmediator techniquesen_US
dc.subjectcommunication between parents and kindergartenen_US
dc.titleΠειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση - διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση-επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείουen_US
dc.title.alternativeConvincing speech in secondary education-mediator techniques in secondary education-communication between parents and kindergartenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record