Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΣιδέρη Θεοχάρη, Λευκοθέα
dc.date.accessioned2019-05-16T13:35:55Z
dc.date.available2019-05-16T13:35:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1286
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο θέμα μου με το οποίο ασχολείται η πτυχιακή, σχετίζεται με την επικοινωνία και τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Η επικοινωνία ενός εκπαιδευτικού με μια οικογένεια αναφέρονται αναλυτικά και πως διατηρείται μια ορθή σχέση μεταξύ οικογένειαςεκπαιδευτικού. Παράλληλα δίνονται πληροφορίες από διάφορους εκπαιδευτικούςσυγγραφείς, που σύμφωνα με λεγόμενα τους τοποθετούνται για τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Επίσης, αναφέρονται κάποια στοιχεία σχετικά με το ΔΕΠΠΣ, κατά βάση για την επικοινωνία και τις επιδράσεις που μπορούν να υπάρξουν. Τέλος, αναλύεται ο όρος εκπαιδευτικός, επικοινωνία, και ο ρόλος του ουσιαστικά και συγκεκριμένα σε κάθε επίπεδο. Abstract The subject of my work is related with the communication and the role of the teacher. The communication of a teacher with a family is analytically being mentioned and how a correct relationship between family-teacher is being kept. At the same time, information from teachers-authors are being given, which according to what they say, they are being placed for the role of the teacher. Furthermore, some data related with DEPPS are being mentioned, basically for the communication and the effects that there can be. In conclusion, the role of the teacher and communication are being analyzed in every level.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπικοινωνία
dc.subjectεκπαιδευτικός
dc.subjectμαθητές
dc.subjectσχολείο
dc.subjectcommunication
dc.subjectteacher
dc.subjectstudents
dc.subjectschool
dc.titleΗ επικοινωνιακή διάσταση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών και ο ρόλος του εκπαιδευτικούen_US
dc.title.alternativeThe communication dimension of the interdisciplinary single curriculum framework and the role of the teacheren_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record