Search
Now showing items 1-6 of 6
Πρακτική Άσκηση: Ποιοτική Ανάλυση των Παιδαγωγικών και Διδακτικών Πρακτικών που χρησιμοποιούν οι φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των Διδακτικών και Παιδαγωγικών Πρακτικών που χρησιμοποιούν οι φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κατά τη διάρκεια ...
Ανάπτυξη εργαλείου για την αξιολόγηση περιβάλλοντος μάθησης διερευνητικού χαρακτήρα: εφαρμογή σε διδακτικές-μαθησιακές ακολουθίες νανοεπιστήμες/νανοτεχνολογίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ενός εργαλείου αξιολόγησης περιβαλλόντων μάθησης διερευνητικού χαρακτήρα. Η έρευνα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο ενός Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης, για την προώθηση της ...
Προάγοντας τον αναστοχασμό: ανάλυση κρίσιμων περιστατικών από την πρακτική άσκηση των φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)
Ως κύριος ερευνητικός σκοπός της παρούσας εργασίας τίθεται η διερεύνηση της προαγωγής του αναστοχασμού μέσω της ανάλυσης των κρίσιμων περιστατικών που καταγράφουν οι τεταρτοετείς φοιτητές στα προσωπικά τους ημερολόγια, ...
Αναλύοντας τις παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές των υποψήφιων εκπαιδευτικών: Η περίπτωση του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των διδακτικών και των παιδαγωγικών πρακτικών που χρησιμοποίησαν οι φοιτητές, καθώς και της άποψης των ίδιων, για τις πρακτικές που χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια της πρακτικής ...
Η αξιοποίηση του χάρτη στη διδασκαλία της Ιστορίας: ποιοτική έρευνα σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-03)
Κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εγγράφεται και εκτυλίσσεται μέσα σε ένα
συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο. Η γνώση και η μελέτη του γεωγραφικού πλαισίου
στο οποίο εκτυλίχθηκαν τα ιστορικά γεγονότα αποτελεί καθοριστικό παράγοντα ...
Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες των μαθητών/τριών στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Ποιοτική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Η κατανόηση του ιστορικού χρόνου από τα παιδιά έχει αποτελέσει θέμα πολλών ερευνών τα τελευταία χρόνια, καθώς αποτελεί βασικό σημείο στη διδασκαλία της Ιστορίας. Είναι πλέον αποδεκτό πως η κατανόηση του είναι μια μαθησιακή ...