Search
Now showing items 1-10 of 75
Γλωσσικές Επαφές στην περιοχή της Κοζάνης. Συγκριτική μελέτη και μορφοφωνολογική ανάλυση του Σιατιστινού και του Κοζανίτικου ιδιώματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Οι γλωσσικές Επαφές που δέχτηκε η ευρύτερη περιοχή της Κοζάνης συνέβαλαν στη διαμόρφωση των γλωσσικών ιδιωμάτων. Η επίδραση αυτή οφείλεται σε πολλούς παράγοντες όπως γεωγραφικοί, ιστορικοί και στη συνέχεια οφείλεται σε ...
Παίζω και γνωρίζω όλο τον κόσμο: ένα πρόγραμμα πολύ/διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης ενός πειραματικού προγράμματος αξιοποιώντας το παιχνίδι ως εργαλείο διαπολιτισμικής επίγνωσης σε μαθητές προσχολικής ηλικίας, μέσα σε ένα παιγνιώδες και ...
Εκπαιδευτικοί και Διά Βίου Μάθηση: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη Διά Βίου Εκπαίδευσή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-10)
Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη Διά Βίου Μάθηση. Μέσω ενός ερωτηματολογίου διερευνήθηκαν γενικές απόψεις των εκπαιδευτικών για τη διαρκή εκπαίδευση, τα κίνητρά τους, οι ...
«Μαθαίνω την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό»: Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για την Ελληνική ως Γ2/ΞΓ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε δίγλωσσους/ες Έλληνες/-ίδες μαθητές/-τριες που ζουν στην Ουκρανία και φοιτούν ...
Σχήμα λόγου και χιούμορ στα σενάρια του Αλέκου Σακελλάριου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη μελέτη των έργων του σημαντικού σεναριογράφου του ελληνικού κινηματογράφου Αλέκου Σακελλάριου. Ειδικότερα, επικεντρώνεται στην ανίχνευση και μελέτη του ανακλαστικού σχήματος λόγου στα ...
Αφηγήσεις ζωής μητέρων παιδιών με διάγνωση Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος: Προκλήσεις για την κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία δια βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή η οποία επηρεάζει την κοινωνική αλληλεπίδραση και την επικοινωνία του ατόμου και συνοδεύεται από την παρουσία περιορισμένων ενδιαφερόντων ...
Η συμβολή της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας/ξένης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-10)
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στη διερεύνηση της συμβολής της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Αναμφισβήτητα, η λογοτεχνία κατέχει πολύ σημαντική θέση στη γλωσσική διδασκαλία, ενώ τελευταίες μελέτες ...
Το φαινόμενο της αυθόρμητης εστίασης στις ποσοτικές σχέσεις (ΑΕΣ) σε μαθητές προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Ολοένα και περισσότερες έρευνες εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο τα νήπια προσεγγίζουν και κατανοούν μαθηματικές έννοιες ήδη από το νηπιαγωγείο. Πρόκειται για δύο πρώιμους προγνωστικούς παράγοντες που μελετούν την αυθόρμητη ...
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ΔΜΑ για την έννοια της βιοποικιλότητας σε μαθητές ΣΤ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με θέμα την βιοποικιλότητα για μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού. Η εφαρμογή της ΔΜΑ έγινε ...
Η διαχείριση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία του Δροσερού Ξάνθης μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε Ρομά μαθητές έχει διερευνηθεί σε μεγάλο βαθμό, αντιμετωπιζόμενη κυρίως ως εκπαίδευση για δίγλωσσους μαθητές. Κατά τόπους, όμως, οι ...