Search
Now showing items 1-6 of 6
Κριτική ανάλυση του περιβαλλοντικού λόγου στα ΜΜΕ: η περίπτωση της Μάνδρας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
In this paper, we studied the discursive aspects of an environmental issue and how it is presented in the media. Critical discourse analysis was applied to twenty-seven articles of electronic newspapers and web sites on ...
Ο σχολικός εκφοβισμός στην παιδική λογοτεχνία: αξιοποίηση της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου για τον σχεδιασμό ενός εκπαιδευτικού προγράμματος Κριτικού Γραμματισμού στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Στην παρούσα εργασία εξετάζουμε, αρχικά, τον τρόπο με τον οποίο οικοδομούνται οι αναπαραστάσεις του σχολικού εκφοβισμού στην παιδική λογοτεχνία. Πιο συγκεκριμένα, έπειτα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, ταξινομούμε το ...
Το τρίτο ημίχρονο του αγώνα. Κριτική ανάλυση λόγου στα πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
This study examines headlines in sports newspapers and focuses on their role on shaping different aspects of reality. The headlines are dedicated to the soccer match between the teams of PAOK and AEK, which was held in ...
Αναπαραστάσεις της αναπηρίας στα σχολικά εγχειρίδια της γλωσσικής διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Στόχος της παρούσης εργασίας είναι η ανίχνευση, η καταγραφή και η ανάδειξη των σχετικών με την αναπηρία ιδεολογικών μηνυμάτων, που περιέχονται στα γλωσσικά και οπτικά κείμενα των σχολικών εγχειριδίων της γλωσσικής διδασκαλίας ...
Τα ντοκιμαντέρ για το προσφυγικό. Μαρτυρίες για τους λόγους που οι πρόσφυγες εγκατέλειψαν τις πατρίδες τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-10)
Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να αποκαλυφθούν οι λόγοι που ανάγκασαν τους πρόσφυγες από την Μέση ανατολή να εγκαταλείψουν τις χώρες τους και να ξεκινήσουν το ταξίδι της προσφυγιάς, μέσα από ντοκιμαντέρ που ...
Το σχολείο μιλάει για το σχολείο· μια κριτική ανάλυση λόγου των σχολικών βιβλίων Γλώσσας και Μαθηματικών των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Ο λόγος των σχολικών βιβλίων τοποθετεί τους αναγνώστες- μαθητές και δασκάλους- σε συγκεκριμένες θέσεις προτείνοντας συγκεκριμένες ταυτότητες. Πώς κατασκευάζουν την παιδαγωγική σχέση τα κείμενα των τεσσάρων σχολικών βιβλίων ...