Search
Now showing items 1-7 of 7
Η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας. Διαστάσεις της εκπαίδευσης των Πομάκων μέσα από μαρτυρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την εκπαιδευτική πολιτική του ελληνικού κράτους απέναντι στη μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης. Μάλιστα, στόχος της εργασίας είναι και να καταδειχθούν οι διαστάσεις ...
Οι στάσεις των αλλόγλωσσων απέναντι στην ελληνική γλώσσα και την ελληνική κοινωνία: Η περίπτωση του Σχολείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Α.Π.Θ..
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-10)
Η συνύπαρξη ποικίλων πολιτισμών στη σημερινή κοινωνία θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένη. Οι διαφοροποιήσεις που προκύπτουν εντοπίζονται κυρίως στην καταγωγή, στην γλώσσα, αλλά και στις προσωπικές εμπειρίες που φέρει ...
Οι δίγλωσσες πρακτικές γραμματισμού στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)
Η διγλωσσία (ή γενικότερα η πολυγλωσσία) είναι το φαινόμενο της ομιλίας και της κατανόησης δύο ή περισσοτέρων γλωσσών. Ο όρος μπορεί να αναφέρεται σε άτομα (ατομική διγλωσσία) καθώς και σε μια ολόκληρη κοινωνία (κοινωνική ...
Το επιτραπέζιο παιχνίδι ως εργαλείο αξιολόγησης των εκτελεστικών λειτουργιών δίγλωσσων παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η εναλλακτική πρόταση συγκριτικής αξιολόγησης των εκτελεστικών λειτουργιών δίγλωσσων και μονόγλωσσων παιδιών προσχολικής ηλικίας και της μέτρησης του βαθμού συσχέτισης των εκτελεστικών ...
Διερεύνηση στρατηγικών ανάγνωσης και γραφής μαθητών σε δίγλωσσα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)
Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση και η αποτύπωση των γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών ανάγνωσης και γραφής που υιοθετούν οι δίγλωσσοι μαθητές του δημοτικού σχολείου/ πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για ...
Τα λάθη των ρομά μαθητών και μαθητριών στον προφορικό λόγο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Το λάθος ως αναπόσπαστο κομμάτι της μάθησης και της διδακτικής πράξης, αποτελεί εργαλείο τόσο για τον εκπαιδευτικό, όσο και για τους ίδιους τους μαθητές. Στη σύγχρονη διδακτική και ειδικότερα στον τομέα της γλωσσικής ...
Ανάλυση λαθών στον γραπτό λόγο των δίγλωσσων μαθητών/τριών από την Ρουμανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)
Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών. Πιο συγκεκριμένα η έρευνα αφορά δίγλωσσους Έλληνες μαθητές που ζουν στη Ρουμανία κατά την παραγωγή γραπτού ...