Now showing items 1-10 of 10

    • Δραματοποίηση Έργων Τέχνης 

      Παπαδοπούλου, Ηλιάνα; Papadopoulou, Iliana (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-09)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής της σημασίας της Τέχνης στην Εκπαίδευση και συγκεκριμένα πως η δραματοποίηση είναι ένας τρόπος προσέγγισης αυτής. Αρχικά, γίνεται μια διερεύνηση των όρων ...
    • Ερμηνεία των περιεχομένων και νοημάτων στις ζωγραφιές των νηπίων 

      Υδραγώγου, Ναταλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)
      Η παρακάτω έρευνα με τίτλο «Ερμηνεία των περιεχομένων και νοημάτων στις ζωγραφιές των νηπίων» πραγματοποιήθηκε σε ένα ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο. Σκοπός της ήταν να μελετηθεί ο ζωγραφικός λόγος παιδιών νηπιακής ηλικίας ...
    • Ζωντανεύοντας την αρχαία τέχνη στο νηπιαγωγείο 

      Νικολέτα, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
      Η νηπιακή ηλικία είναι μια κρίσιμη περίοδος για την αντίληψη του νηπίου. Η διδασκαλίας της τέχνης στη ζωή του παιδιού παίζει σημαντικό ρόλο, διότι αποκτούν προσωπικές εμπειρίες που χρησιμεύουν ως πηγές καλλιτεχνικής ...
    • Η επίδραση της αισθητικής του Πλωτίνου στη διαμόρφωση της βυζαντινής τέχνης 

      Κουτουκλέρ, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
      Plotinus developing a hierarchical system with the Divine Being dominating at the top and the material at the last level, defines beautifulness with an unprecedented interpretation in its era. Following the metaphysical ...
    • Η συμβολή των εικαστικών τεχνών και της λογοτεχνίας στην ανάπτυξη της αισθητικής στην προσχολική ηλικία 

      Αθανασίου, Μαρία; Athanasiou, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)
      Η αισθητική αποτελεί μία ιδιαίτερα αφηρημένη έννοια, της οποίας η διδακτική προσέγγιση στο νηπιαγωγείο μπορεί να αποτελεί τροχοπέδη. Για αυτό, παρουσιάζεται ως αποτέλεσμα των τεχνών. Αρχικά, η τέχνη δεν διαθέτει συγκεκριμένο ...
    • Θεοφάνης, ο Έλληνας και Βυζαντινή Αγιογραφία 

      Στεφανίδου, Νικολέττα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
      Ο όρος τέχνη έχει αποκτήσει ανά τους χρόνους ποικίλες σημασίες και υφίσταται διάφορες διαιρέσεις. Μιλώντας γενικά για τέχνη, αυτή περιλαμβάνει την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική και τη ζωγραφική. Έχουν διατυπωθεί διάφορες ...
    • Οι καλλιτέχνες της Θεσσαλονίκης την δεκαετία του '80 

      Γιουψάνη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Η παρούσα εργασία με θέμα « Οι Καλλιτέχνες της Θεσσαλονίκης την δεκαετία του 80’» εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Φλώρινας και πρόκειται για ερευνητική εργασία. Στόχος ...
    • Περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο : Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών 

      Σπαρτοπούλου, Ελένη; Spartopoulou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
      Στην παρούσα εργασία μελετάται η σημασία της Τέχνης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος έγινε βιβλιογραφική έρευνα και αναζητήθηκαν πηγές για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ...
    • Τέχνες και Κεραμική στην πόλη της Λαμίας.Παιδαγωγιή αξιοποίηση των εφαρμογών 

      Βλάχου, Ελένη; Vlachou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)
      Η παρούσα Πτυχιακή εργασία με τίτλο «ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ» εκπονήθηκε στα πλαίσια της λήψης του πτυχίου μου από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Σχολή Κοινωνικών ...
    • Τέχνες και Χειροτεχνίες- Σχέδια εκπαιδευτικές εφαρμογές με τους μαθητές του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Φλώρινας 

      Φέκος, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
      Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας θα αναφερθούμε στις μαθησιακές δυσκολίες που αποτελούν έναν όρο που απασχολεί τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών. Σκοπός της εργασίας είναι να ...