Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος
dc.contributor.authorΦλώρου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2019-05-28T15:48:24Z
dc.date.available2019-05-28T15:48:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1320
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει την απεικόνιση των ατόμων με αναπηρία στην Παιδική Λογοτεχνία. Το θεωρητικό πλαίσιο δομείται στα δυο πρώτα κεφάλαια γύρω από τους όρους της παιδικής λογοτεχνίας, θεματογραφίας, ιδεολογίας και ετερότητας στην παιδική λογοτεχνία. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας αναλύονται τα βιβλία παιδικής λογοτεχνίας, τα οποία έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τα άτομα με αναπηρία. Επιχειρείται, δηλαδή, μια σκιαγράφηση χαρακτήρων, αντιμετώπιση κοινωνικού περιβάλλοντος απέναντι στα άτομα με αναπηρία, λύσεις που προτείνει ο εκάστοτε συγγραφέας, ιδεολογική τοποθέτηση. Στο τελευταίο μέρος παρατίθενται τα συμπεράσματα που επήλθαν έπειτα από τη συνολική συγγραφή και ανάγνωσή της, αναφορικά με τη συμβολή και την επίδραση της παιδικής λογοτεχνίας στον τομέα της ειδικής αγωγής. This diploma thesis attempts to approach the depiction of people with disabilities in children's literature. Initially, the theoretical background is analyzed, which is important in order to lead the reader to a fuller understanding of the work and the meanings it aims to pass. The theoretical framework is structured in the first two chapters around the terms of children's literature, theology, ideology and otherness in children's literature. The second part of the thesis analyzes the books of children's literature, which have as a common characteristic the persons with disabilities. This is an analysis of history, character delineation, addressing the social environment towards people with disabilities, solutions proposed by the author, ideological positioning. In the last part, the conclusions that have been made after its overall writing and reading about the contribution and influence of children's literature in the field of special education.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιδική λογοτεχνίαen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectιδεολογίαen_US
dc.subjectετερότηταen_US
dc.subjectαναπηρίαen_US
dc.subjectchildren's literatureen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjectideologyen_US
dc.subjectdiversityen_US
dc.subjectdisabilityen_US
dc.titleΟι Απεικονίσεις των Ατόμων με Αναπηρία στα Παιδικά Βιβλίαen_US
dc.title.alternativeIllustrations of People with Disabilities in Children's Booksen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record