Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΣελεμίδου, Αλεξία
dc.date.accessioned2019-05-28T16:38:47Z
dc.date.available2019-05-28T16:38:47Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1325
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται αρχικά της έννοια της επικοινωνίας, διάφορες θεωρίες επικοινωνίας, θεωρίες της ρητορικής τέχνης και το πώς αυτές συνδέονται. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, τη φύση του, τη διάρθρωση και την αποστολή των αστυνομικών υπηρεσιών, καθώς και με και τον τρόπο με τον οποίο αυτοί αλληλεπιδρούν και έρχονται σε άμεση επαφή με τον πολίτη. Ακόμη, αναλύεται και ο κώδικας δεοντολογίας του αστυνομικού, σε σχέση με τη σχέση του με τον πολίτη. Έπειτα, γίνεται αναφορά στη συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας με την Εκπαίδευση, μέσω ενός πλαισίου εκπαιδευτικών δράσεων, στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τελικά, παρουσιάζεται ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής, το οποίο εκπονήθηκε σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στα πλαίσια της Πρακτικής Άσκησης της Σχολής Νηπιαγωγών, μέσω του οποίου επιχειρήθηκε η επικοινωνία των μαθητών ενός Νηπιαγωγείου της πόλης της Φλώρινας με το φορέα της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία συνέβαλε στην υιοθέτηση μιας θετικής στάσης τους απέναντι σε αυτή. This dissertation deals firstly with the concept of communication, various communication theories, rhetoric art theories and how they relate. Next, data on the Police of the Hellenic Police, its nature, the structure and the mission of the police services, as well as the way in which they interact and come into direct contact with the citizen, are presented. In addition, the Police Code of Ethics is analyzed in relation to his / her relationship with the citizen. Then, reference is made to the cooperation of the Hellenic Police with Education through a framework of educational actions in Primary and Secondary Education. Finally, there is presented a traffic education training program, which was elaborated in a primary school unit, within the framework of the Practice of the Preschool School, through which the students of a Kindergarten of the city of Florina were communicated with the Hellenic Police Force helped to adopt a positive attitude towards it.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΕλληνική Αστυνομίαen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectHellenic Policeen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpoliceen_US
dc.subjectαστυνομίαen_US
dc.titleΗ Επικοινωνία της Ελληνικής Αστυνομίας με το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο: Η περίπτωση της Εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeHellenic Police’s communication with the wider social context: The case of educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record