Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΖαρπαλά, Αναστασία
dc.date.accessioned2019-05-29T12:36:00Z
dc.date.available2019-05-29T12:36:00Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1327
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, επιχειρείται να διερευνηθεί η διαφορά μεταξύ των κλασικών και σύγχρονων παραμυθιών. Τα βασικά χαρακτηριστικά, η ποικιλία θεμάτων και ο σχολιασμός δέκα επιμέρους παιδικών βιβλίων, αποτελούν το κύριο μέρος της εργασίας. Kύριος σκοπός της μελέτης αποτελεί ο εντοπισμός και η ανάλυση των στοιχείων εκείνων που καθορίζουν τα αίτια για την δημιουργία δύο διαφορετικών ειδών παραμυθιών. Η μεθοδολογική προσέγγιση στηρίζεται στον τύπο ανάλυσης περιεχομένου των δέκα παραμυθιών, ενώ η δομή της μελέτης βασίζεται σε 4 κεφάλαια. Αναλυτικότερα, το πρώτο κεφάλαιο σχετίζεται με το θεωρητικό πλαίσιο και τους ορισμούς του παραμυθιού, του κλασικού και σύγχρονου, τα βασικά χαρακτηριστικά τους, την αισθητικά και τεχνική τους προσέγγιση και άλλους τομείς που συνδέονται άρρηκτα με το παραμύθι. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην ανάλυση και στο σχολιασμό πέντε κλασικών παραμυθιών. Παρουσιάζεται περιγραφή των χαρακτηριστικών τους, του περιεχομένου, στερεοτύπων κ.α. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η ανάλυση και ο σχολιασμός πέντε σύγχρονων παραμυθιών, με βάση την παραπάνω τεχνική. Κλείνοντας, το τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει με εκτενής κάλυψη τα αποτελέσματα της έρευνας καθώς και τα συμπεράσματα. Αναφέρονται αναλυτικά, οι βασικές ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα δύο είδη. In the present work, we attempt to explore the difference between of Classic fairy tales and Modern fairy tales. The basic features, the variety of themes, and the commendations about ten aliquots kids’ books, constitute the mainly part of labor. The main purpose of the study is to locate and analyse the elements that define the causes and the creation about two different types of Fairy tales. The methodological approach is based on the type of content analysis ten fairy tales, while the structure of the study is based on four chapters. More specifically, the first chapter is related to the theoretical framework concerning the definitions of the words fairy tale, classic and modern fairy tale, basic features, aesthetic and technical approach and others sectors who connected indissolubly with Fairy tales. The second chapter refers to the analysis and commentation of five Classic Fairy tales. Presenting the description of features, contends and stereotypes. In the third chapter refers to the analysis and commentation of five Modern Fairy tales, based on further technique. In the closing, the fourth chapter describes with full coverage the labors results while and the conclusions. Refers analytically the basic similarities and differences between the two types.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectκλασικά παραμύθιαen_US
dc.subjectσύγχρονα παραμύθιαen_US
dc.subjectπαιδική λογοτεχνίαen_US
dc.subjectfairytaleen_US
dc.subjectclassic fairytalesen_US
dc.subjectmodern fairytalesen_US
dc.subjectliterature for kidsen_US
dc.titleΣύγχρονα και κλασικά παραμύθια. Η συγκριτική μελέτη στερεοτύπωνen_US
dc.title.alternativeModern and classic fairytales. Comparative study of stereotypesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record