Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Ανδριανή
dc.date.accessioned2019-06-05T12:53:39Z
dc.date.available2019-06-05T12:53:39Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1352
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟι συγκρούσεις αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο. Δημιουργούνται και υπάρχουν καθημερινά σε όλες τις κοινωνίες μαζί με πολλά ακόμα αρνητικά φαινόμενα και εκδηλώσεις βίας, δεν θα γινόταν όμως να μην επηρεάσουν τα γεγονότα αυτά την σχολική ζωή, η οποία και αποτελεί την μικρογραφία της κοινωνίας μας. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση των φαινομένων του εκφοβισμού και της σχολικής βίας. Έτσι, μεγάλος είναι και ο αριθμός προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού και βίας που έχουν δημιουργηθεί και εφαρμοστεί χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Σύμφωνα όμως με την διεθνή βιβλιογραφία ως πρωτοποριακά και αποτελεσματικά χαρακτηρίζονται τα προγράμματα επίλυσης συγκρούσεων και σχολικής διαμεσολάβησης όπου είναι δομημένα σύμφωνα με τις βασικές αρχές της διαμεσολάβησης και της επανορθωτικής δικαιοσύνης. Στόχος λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνιστεί η έννοια της Σχολικής Διαμεσολάβησης, να οριστούν οι βασικές αρχές της διαμεσολάβησης, να παρουσιαστεί το προφίλ των υποψήφιων συμμετεχόντων για τον ρόλο του διαμεσολαβητή, να επισημανθούν οι δεξιότητες του διαμεσολαβητή και να τονιστούν τα κατάλληλα μοντέλα και τεχνικές που συντελούν στην διδασκαλία και εφαρμογή της σχολικής διαμεσολάβησης.Conflicts are a common phenomenon. They are created and are daily in all societies along with many other negative phenomena and manifestations of violence, but they will not affect school life, which is the miniature of our society. Indeed, in recent years there has been a rapid increase in the phenomena of intimidation and school violence. Thus, the number of programs of prevention and tackling school bullying and violence that have [6] been created and implemented without great success are also high. However, according to international literature, conflict resolution and school mediation programs are pioneering and effective where they are structured in accordance with the basic principles of mediation and restorative justice. The aim of this paper is to clarify the concept of School Mediation, to define the basic principles of mediation, to present the profile of the prospective participants for the role of mediator, to highlight the mediator's skills and to highlight the appropriate models and techniques contribute to the teaching and implementation of school mediation.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectσυγκρούσειςen_US
dc.subjectσχολική βίαen_US
dc.subjectσχολικός εκφοβισμόςen_US
dc.subjectσχολική διαμεσολάβησηen_US
dc.subjectδεξιότητες διαμεσολαβητήen_US
dc.subjectconflictsen_US
dc.subjectschool violenceen_US
dc.subjectschool bullyingen_US
dc.subjectschool mediationen_US
dc.subjectmediator skillsen_US
dc.titleΗ σχολική διαμεσολάβηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeSchool mediation in primary educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record