Show simple item record

dc.contributor.advisorΣέμογλου, Κλεονίκη
dc.contributor.authorΔαλούσης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2019-10-30T14:50:34Z
dc.date.available2019-10-30T14:50:34Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1548
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟ χορός στο νηπιαγωγείο δίνει στο παιδί την ευκαιρία να κινείται, να αναπτύσσει τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία του, να κινείται πιο έντονα. Ακόμη του δίνει την ευκαιρία να εκτελεί απλές κινήσεις, να τις επαναλαμβάνει, να μιμείται τα υπόλοιπα παιδιά και να αυτοσχεδιάζει. Στο σχολείο ο χορός αποτελεί κομμάτι της φυσικής αγωγής. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη της ρυθμικής ικανότητας των παιδιών μέσω της αναπαραγωγής κινήσεων μοντέρνου χορού σε μοντέρνο χορευτικό. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε πιλοτική εφαρμογή στο πέμπτο ολοήμερο νηπιαγωγείο Φλώρινας με συμμετέχοντες δέκα προνήπια και οκτώ νήπια. Από τα παιδιά αυτά τα δέκα ήταν αγόρια και τα οκτώ κορίτσια. Σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν απλά κινητικά προγράμματα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων καθώς και στην αυλή του νηπιαγωγείου και τελικά, τα παιδιά χόρεψαν το «Replay» της Τάμτα, το οποίο χορογραφήθηκε από τον ερευνητή. Χρησιμοποιήθηκαν τα ημερολόγια του ερευνητή, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι τα παιδιά διασκέδασαν και τα κορίτσια, σε αντίθεση με τα αγόρια, κατάφεραν να αναπτύξουν την ρυθμική ικανότητα μέσω του χορευτικού που τους δίδαξα και τους εξάσκησα. Ακόμη μέσα από τα κινητικά προγράμματα κατάφεραν να πετύχουν διάφορους κινητικούς, γνωστικούς και κοινωνικοσυναισθηματικούς στόχους (άλλους περισσότερο άλλους λιγότερο) οι οποίοι είχαν τεθεί από τον ερευνητή.Dance in kindergarten gives the child the opportunity to move, to develop its creativity and sensitivity. It also gives the opportunity to perform simple movements, repeat them, imitate other children and improvise. In school, dance is part of physical education. The present work aims to develop the rhythmic ability of children through the reproduction of modern dance movements in modern dance. For this purpose, a pilot project was implemented in the fifth kindergarten in Florina with participants eighteen children four to five years old. Of these children, ten were boys and eight were girls. Simple kinetic programs were designed and implemented in the multipurpose classroom as well as in the kindergarten yard, and eventually the children danced the "Replay" by Tamta, which was choreographed by the researcher. The researcher's diaries were used to draw conclusions. The results showed that the children had fun and the girls, unlike the boys, managed to develop rhythmic ability through the dance. Through the kinetic programs, they managed to achieve the various kinetic, cognitive and socio-emotional goals the researcher had set.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμοντέρνος χορόςen_US
dc.subjectσύγχρονος χορόςen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectκινητικά προγράμματαen_US
dc.subjectmodern danceen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectkinetic programsen_US
dc.titleΚινητικά προγράμματα στην προσχολική ηλικία με στόχο το μοντέρνο χορόen_US
dc.title.alternativePre-school kinetic programs aimed at modern danceen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record