Search
Now showing items 1-4 of 4
ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και διαφήμιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των ανθρώπων για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πως την αντιλαμβάνονται μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής ...
Η απεικόνιση της οικογενείας στις σύγχρονες διαφημίσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις
σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου
διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που ...
Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με ...
ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
Στην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο ...