Search
Now showing items 1-4 of 4
Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Εδώ και πολλά χρόνια τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χαρακτηρίζονται ως ο σημαντικότερος παράγοντας που συντελεί στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Με γνώμονα τον όρο προπαγάνδα παρατηρείται ότι δεν υφίσταται μία συγκεκριμένη ...
Λόγος και πανδημία: η αναπαραγωγή και επίδραση της ψευδοεπιστήμης στην αντίληψη των πολιτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Η πανδημία του κορωνοϊού συνοδεύτηκε και από μία πανδημία παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής ...
Προπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει πως η προπαγάνδα μεταφέρθηκε και άλλαξε από τα παλαιά στα νέα μέσα και με ποιον τρόπο διαδίδεται με το πέρασμα των χρόνων. Ως μέσο διαμόρφωσης γνώμης, επηρεασμού συμπεριφοράς και διασποράς ...
Fake news και δημοκρατία στην post Covid εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Σε μια κοινωνία που η ενημέρωση έχει αποκτήσει πολλαπλούς αγωγούς πληροφορίας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδείχθηκαν τα πιο εύχρηστα και αποτελεσματικά όλων. Η ποικιλία που προσφέρουν σε υπηρεσίες, σε συνδυασμό με την ...