Search
Now showing items 1-10 of 72
Εθνικισμός και ιδεολογικές λειτουργίες στον κινηματογράφο και σε τηλεοπτικές σειρές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθούν τα τηλεοπτικά σίριαλ και οι κινηματογραφικές ταινίες που προβάλλουν εθνικιστικές και ιδεολογικές λειτουργίες. Η μελέτη περίπτωσης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ...
Social media και πολιτική: ο πολιτικός λόγος του δικομματισμού στην προεκλογική περίοδο του 2019
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
Το 2019 στο ελληνικό πολιτικό τοπίο κυριαρχούν δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, το καθένα με ξεχωριστές ιδεολογικές πλατφόρμες και οράματα για το μέλλον της χώρας. Ενόψει των εκλογών του 2019, ο πολιτικός λόγος και η επικοινωνία ...
Διαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά ...
Η ιστορία και η εξέλιξη του Champions League: παρουσίαση με την μορφή βίντεο δοκιμίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του βίντεο δοκιμιού ως οπτικοακουστικό μέσο με τη δημιουργία ενός βίντεο δοκιμίου αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο και τις ...
Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στις επικοινωνιακές εκστρατείες κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις συναισθηματικές και τις συμπεριφορικές αντιδράσεις των πολιτών στα μηνύματα επικοινωνίας κινδύνου ως προς τις πυρκαγιές ύστερα από την παρακολούθηση του βίντεο του Υπουργείου ...
Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν δημιουργήσει σεισμικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές επικοινωνίες ...
Η ενημέρωση στην ψηφιακή εποχή: ο ρόλος των ηλεκτρονικών κοινοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Οι ψηφιακές κοινότητες αποτελούν το πιο σύγχρονο μέσω μαζικής ενημέρωσης των χρηστών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή άντλησης πληροφοριών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο ...
Έμφυλη βία και ΜΜΕ: αναπαράσταση των γυναικοκτονιών στα ελληνικά ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση των αναπαραστάσεων της έμφυλης βίας στα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, διερευνάται το φαινόμενο των γυναικοκτονιών στην ελληνική κοινωνία, και η πλαισίωσή του ...
Αναπαραστάσεις φύλου και έμφυλα στερεότυπα στο περιεχόμενο των παραδοσιακών και νέων μέσων επικοινωνίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Η έμφυλη βία αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο. Πολλές γυναίκες κακοποιούνται σωματικά, ψυχολογικά, σεξουαλικά και οικονομικά από τους συντρόφους τους ή ακόμα και από κάποιο άλλο μέλος της ίδιας της οικογένειας. ...
Επικοινωνιακές στρατηγικές στα socialmedia και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή: μελέτη των επιχειρήσεων του κλάδου της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Έντονο χαρακτηριστικό της σημερινής εποχής είναι η μεγάλη χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή αυτών σε κάθε πτυχή της κοινωνίας αποφέρει και την χρήση τους ...