Search
Now showing items 1-10 of 31
Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί για τις γυναίκες και η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις ανά τον κόσμο είναι ιδιαίτερα σημαντικές για μία σειρά από ζητήματα, ανάμεσα στα οποία ιδιαίτερα σημαντική είναι η προστασία των δικαιωμάτων των γυναικών και η γενικότερη προστασία και υπεράσπιση ...
Ψευδείς ειδήσεις και Social Media: η περίπτωση του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Με την παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας COVID-19 και την αδιάλειπτη αύξηση των κρουσμάτων, η κατίσχυση της «πληροφοριακής πανδημίας» (“infodemic”), που επήλθε στο ψηφιακό περιβάλλον, ανέδειξε το ζήτημα των ψευδών ειδήσεων ...
Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο χώρος της ένδυσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό ...
Επικοινωνιακή διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων και κοινωνικά δίκτυα. Μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
Στην σύγχρονη εποχή αποτελεί συχνό φαινόμενο η εμφάνιση μίας κρίσιμης κατάστασης σε έναν οργανισμό. Ιδιαίτερα έπειτα από την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάστηκε ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ο ...
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: ο σύγχρονος εθισμός;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-12)
Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ιστορία και την εξέλιξη αυτών, την επίδραση που έχουν στην καθημερινότητα του χρήστη ενώ αναλύονται βασικές λειτουργίες και υπηρεσίες που προσφέρουν, κάνοντας ...
Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Οι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ...
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την ...
Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...