Search
Now showing items 1-6 of 6
Δημoσιoγραφία των δεδoμένων σε περιόδoυς κρίσης. H περίπτωση της Ελλάδας την επoχή τoυ covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Με την πάρoδo τoυ χρόνoυ, o άνθρωπoς ανακάλυψε νέες τεχνικές για να βελτιώσει την απόδoσή τoυ σε πoλλoύς τoμείς της εργασίας τoυ. Έτσι, συγκεκριμένα στo πλαίσιo της δημoσιoγραφίας, η τεχνoλoγία και η συνεχής απόκτηση γνώσης ...
Ψευδείς ειδήσεις και Social Media: η περίπτωση του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Με την παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας COVID-19 και την αδιάλειπτη αύξηση των κρουσμάτων, η κατίσχυση της «πληροφοριακής πανδημίας» (“infodemic”), που επήλθε στο ψηφιακό περιβάλλον, ανέδειξε το ζήτημα των ψευδών ειδήσεων ...
Αρχές δεοντολογίας, δημόσιο συμφέρον και στρατηγικές ενημέρωσης στο διαδίκτυο: η διαχείριση της ιατρικής πληροφορίας σε σχέση με τον εμβολιασμό από τα ελληνικά blog στην περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Το αντικείμενο το οποίο πραγματεύεται η παρούσα μελέτη αφορά την εξέταση την διαχείριση της ιατρικής πληροφορίας σε σχέση με τον εμβολιασμό από τα ελληνικά blogs την περίοδο της πανδημίας. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα ...
Πως επηρέασε η πανδημία Covid-19 την επικοινωνία καταναλωτή - επιχειρήσεων: η περίπτωση των σουπερμάρκετ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Η πανδημία Covid-19 είναι η υγειονομική κρίση που ξεκίνησε να βιώνει η ανθρωπότητα στα τέλη του 2019 και συνεχίζει ακόμη να βιώνει τις επιπτώσεις της. Οι επιπτώσεις αφορούν την υγεία, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και ...
Ψυχολογία και ΜΜΕ. Η επιρροή των social media στην ψυχολογία των νέων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2020-12)
Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την επιρροή των Social Media στη ψυχολογία των νέων, καθώς και πως έχουν επηρεαστεί από το φαινόμενο του covid-19 τον τελευταίο καιρό μέσα από ερωτηματολόγιο, το οποίο μοιράστηκε σε ...
Η επίδραση των social media στη διαπροσωπική επικοινωνία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας του covid-19 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)
Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε σημαντικά τις κοινωνικές μας ζωές. Η αβεβαιότητα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν τις συμπεριφορές των ανθρώπων και επηρέασαν τα συναισθήματα, τις καθημερινές συνήθειες και τις κοινωνικές ...