Now showing items 21-40 of 138

    • Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth και δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων 

      Γκαντσίδου, Γεωργία; Παυλίσεβιτς, Καρολίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ψηφιακή αφήγηση θα μπορούσε να έχει χαρακτηριστεί ως μία μορφή τέχνης, αφού αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και βιωμάτων του ανθρώπου μέσα από την εικόνα, το βίντεο και τον ήχο. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ...
    • Αντιδράσεις και αξιολογήσεις επικοινωνιακής πολιτικής της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, από πολίτες και τοπικά ΜΜΕ. Υπόθεση κούκλας Αμάλ και Δήμου Μετεώρων 

      Μπερτέ, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ανακοίνωση ενός γεγονότος μπορεί να έχει αντίτυπα στην τοπική αρχή μιας περιοχής που με την λάθος διαχείριση να δημιουργήσει μια κρίση. Η παρούσα εργασία διερευνά την επικοινωνιακή κρίση μέσω των αξιολογήσεων της ...
    • Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με τη χρήση Mozilla Hubs και προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών (π.χ. Blender, Tinkercad) και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών (π.χ. SketchFab, Free3D) 

      Αγγελιδάκης, Ιωάννης; Αγγελιδάκη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η παρούσα εργασία προσδοκά να διερευνήσει τη συσχέτιση της εικονικής πραγματικότητας με την εκπαίδευση αλλά και την δημιουργία ενός εικονικού τρισδιάστατου μουσείου με εκπαιδευτικό σκοπό. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εμφάνιση ...
    • Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις 

      Ξενίδης, Αντώνιος; Δριστέλλας, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερες εταιρείες και είναι ευρέως αποδεκτή από την κοινωνία. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, αποδεικνύουν τον κοινωνικά υπεύθυνο ...
    • Αντιδράσεις καταναλωτών σε επιχειρησιακές κρίσεις: η περίπτωση της United Airlines 

      Κώτσιας, Ηρακλής – Ορέστης; Παπαδουράκη, Θεονύμφη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει και να μελετήσει τους τρόπους μέσω των οποίων οι σημερινοί επικοινωνιολόγοι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια κρίση. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μας μελετά τη διαχείριση των ...
    • Η διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015 

      Hasanllari, Kleona (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής ...
    • Επικοινωνιακή στρατηγική σε συνθήκες αβεβαιότητας: επικοινωνιακές διαστάσεις των πολιτικών αντιμετώπισης της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. 

      Γρηγορίου, Μαρία - Αγάπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία που εκπονείται στα πλαίσια απόκτησης του τίτλου σπουδών στο πρόγραμμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ασχολείται με την ανάλυση του πολιτικού λόγου και δη του ρητορικού ...
    • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμό 

      Καρυπίδου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ...
    • Επαγγελματίες streamers στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών 

      Λεβέντης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στον διαδικτυακό κόσμο υπάρχει αρκετός χώρος για εργασιακή ανάπτυξη και όλοι αναζητούν καινούριες ευκαιρίες απολαβής εσόδων. Αρκετοί καταφέρνουν να κάνουν το χόμπι τους για βιοπορισμό, όπως οι gamers που παράγουν περιεχόμενο ...
    • Η οπτική απεικόνιση στις ελληνικές εφημερίδες. Η περίπτωση του covid-19 

      Κουνοβέλη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την οπτική πλαισίωση της νέας πανδημίας του Covid-19 κατά το διάστημα 01/11/2020 – 07/02/2021 από κυριακάτικα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα, από τα πρωτοσέλιδά ...
    • Πράσινη επιχειρηματικότητα σε ξενοδοχεία της Ελλάδας 

      Παπαγεωργίου, Μελίνα; Κώστα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας της πράσινης επιχειρηματικότητας και η εφαρμογή αυτής της νέας επιχειρηματικής λογικής από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για την περάτωση του ...
    • 1821-2021, 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση: η πολιτιστική διαχείριση μιας κομβικής επετείου 

      Στεργίου, Δέσποινα; Μάστορα, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας από τις φοιτήτριες Κωνσταντίνα Μάστορα και Δέσποινα ...
    • Η διείσδυση των ηχητικών παραγωγών (podcasts) ως νέων μορφών επικοινωνίας: απόψεις και συνήθειες των μελών της γενιάς Ζ (generation Ζ) στην Ελλάδα 

      Γαρυφάλλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Τα podcasts αποτελούν μία ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή επικοινωνίας τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό με την πάροδο του χρόνου. Ανήκουν στις νέες μορφές επικοινωνίας, με το ξεκίνημά τους να ορίζεται στη δεκαετία του ...
    • Η αναπαράσταση των γυναίκειων χαρακτήρων σε σύγχρονα δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια 

      Κιτσώνα, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία, μελετά τον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών και τον τρόπο που αναπαρίστανται οι γυναικείοι χαρακτήρες σε αυτόν. Ήδη από την πρώτη εμφάνιση, αυτή η μορφή διασκέδασης και ψυχαγωγίας αποτέλεσε γρήγορα την ...
    • Κίνημα Me too και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα 

      Πολυμέρου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η εμφάνιση του Me too στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που απασχόλησε και απασχολεί πολύ την κοινωνία και τα ΜΜΕ. Με την Σοφία Μπεκατώρου να κάνει την αρχή με την εξομολόγηση της για τον βιασμό που υπέστη, το κίνημα και οι ...
    • Επικοινωνιακή διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων και κοινωνικά δίκτυα. Μελέτες περίπτωσης 

      Μάστορα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην σύγχρονη εποχή αποτελεί συχνό φαινόμενο η εμφάνιση μίας κρίσιμης κατάστασης σε έναν οργανισμό. Ιδιαίτερα έπειτα από την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάστηκε ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ο ...
    • Τα ειδησεογραφικά podcasts στην Ελλάδα και οι στρατηγικές των εκδοτών 

      Καραγιάννης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το podctasd αποτελεί μια νέα διαδικασία σε σχέση με την παρουσίαση ενημέρωσης και διασκέδασης κ.α. Στην σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί μια νέα πρακτική που δείχνει να έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης και τα μεγαλύτερα ...
    • Ο ρόλος της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων 

      Χρυσαφίδου, Στεφανία; Σαλκάμη - Χαμαϊδή, Αργυρώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο ρόλο της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επιρροή των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα σύμφωνα με την ...
    • Κατασκευή ιστοσελίδας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων με χρήση ελεύθερου λογισμικού CMS 

      Μπογιάννης, Σωτήριος; Τσολερίδης, Μιχαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση, και υλοποίηση μιας νέας ιστοσελίδας, για το τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Wordpress. ...
    • Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο 

      Ακριτίδης, Λάζαρος - Πέτρος; Πάτσαλη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...