Search
Now showing items 1-10 of 10
Ρομποτική στην εκπαίδευση: εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-07)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μία νέα διδακτική προσέγγιση, η οποία αναπτύχθηκε με τη βοήθεια της εκπαιδευτικής ρομποτικής, με τη χρήση της πλατφόρμας LEGO WeDo 2.0, με σκοπό να αξιοποιηθεί τόσο στη διδασκαλία των ...
Η ρομποτική στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών ρομποτικών πλατφορμών Lego Mindstorms Ev3 & Edison και δημιουργία σεναρίων διδασκαλίας, σε συνδυασμό με ανάπτυξη κινητών εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-05-08)
Ως έναυσμα για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής αυτής, υπήρξε η προσωπική μου παρατήρηση μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού, γενικά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Οι ...
H εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-04-16)
Η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη εμπλέκει όλο και περισσότερο τη σημερινή κοινωνία στην αβίαστη υιοθέτηση και καθημερινή χρήση έξυπνων συσκευών. Ο αμείωτος ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογικής προόδου και η άμεση εμπλοκή της ...
Η ρομποτική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης στην ευέλικτη ζώνη του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-01)
Η παρούσα εργασία αποτυπώνει την προσπάθεια εισαγωγής της ρομποτικής στην Ευέλικτη Ζώνη, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, μέσω μίας νέας διδακτικής προσέγγισης, αυτής της διδασκαλίας μέσω Project. Ο σχεδιασμός του Project μας ...
Αξιοποίηση της ρομποτικής πλατφόρμας Bee-Bot σε μαθητές προσχολικής ηλικίας: σχεδιασμός εκπαιδευτικών σεναρίων για την διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-06)
Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει κάνει δυναμική είσοδο τα τελευταία χρόνια στην
διαδικασία της μάθησης και έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας. Χρησιμοποιείται τόσο ως αντικείμενο διδασκαλίας όσο και ως μέσο ...
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες: διδακτικά σενάρια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-07)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων σχετικά με την εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες. Πιο αναλυτικά, ...
Σχεδίαση και υλοποίηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για ρομποτική πλατφόρμα Edison
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-10)
Στην παρούσα Εργασία μελετώνται οι Θεωρίες Μάθησης και ο εκσυγχρονισμός τους με την εισαγωγή της ρομποτικής στην εκπαίδευση. Η διαπραγμάτευση των Θεωριών Μάθησης γίνεται σύμφωνα με την εξελικτική πορεία των διαφόρων θέσεων ...
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμματιστικού περιβάλλοντος για την ρομποτική πλατφόρμα Arduino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη σχεδίαση και υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκπαιδευτική ρομποτική με την χρήση της πλατφόρμας Arduino. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο STEM, στην ιστορία του, και ...
Αξιοποίηση της ρομποτικής πλατφόρμας LEGO SPIKE στην εκπαιδευτική διαδικασία: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση σεναρίων διδασκαλίας από ομάδες εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-06)
Η εργασία μελετά την δυνατότητα αξιοποίησης της εκπαιδευτικής πλατφόρμας LEGO SPIKE Prime στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αρχικά ερευνήθηκε το παιδαγωγικό πλαίσιο, που περιλαμβάνει την παιχνιδοκεντρική μάθηση, τη φιλοσοφία ...
Δημιουργία με Arduino αυτοκινήτου και έλεγχός του μέσω Android εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-07)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε βήμα-βήμα πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο με Arduino Uno το οποίο θα το κατευθύνουμε με μια Android εφαρμογή μέσω Bluetooth. Αρχικά, θα δούμε πως μπορούμε να το κατασκευάσουμε, ...