Search
Now showing items 1-4 of 4
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: η χρήση της ψηφιακής αφήγησης, στη διδασκαλία της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-06)
Την τελευταία δεκαετία η ανάπτυξη της τεχνολογίας πρόσφερε νέες προοπτικές στον χώρο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στην ηλεκτρονική μάθηση συμπληρώνοντας ή αναπληρώνοντας την παραδοσιακή εκπαίδευση και μορφή επικοινωνίας. ...
Το άγχος των εκπαιδευτικών λόγω της τηλεκπαίδευσης εν μέσω της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-02)
Η παρούσα εργασία διερευνά το επίπεδο άγχους των εκπαιδευτικών σχετικά με την τηλεκπαίδευση και εξετάζει τους παράγοντες που το προκαλούν μέσω τη χρήσης ερωτηματολογίου. Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν συχνά άγχος και αρνητικά ...
Αξιοποίηση του διαδικτύου μέσα από τους διαδικτυακούς χώρους των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την πανδημία του κορονοϊού και κατά πόσο η εκπαιδευτική κοινότητα ήταν έτοιμη για τη νέα αυτή πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021)
Εισαγωγή: Τα εκπαιδευτικά συστήματα και η παιδαγωγική επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις αλλαγές που επιφέρει η οικονομία και η κοινωνία την εκάστοτε περίοδο (https://el.wikipedia.org/ δεύτερη παράγραφος). Την τελευταία ...
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες: διδακτικά σενάρια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-07)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων σχετικά με την εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες. Πιο αναλυτικά, ...