Now showing items 2-21 of 91

    • Kακόβουλο λογισμικό, ιοί, τρόποι αντιμετώπισης και ασφάλεια στο διαδίκτυο 

      Γερονάτσιος, Αναστάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2024-02)
      Το διαδίκτυο, ως ένα δίκτυο μη εξαρτώμενων δικτύων Η/Υ, αποτελεί πλέον μια καθοριστική διεθνή πλατφόρμα εμπορικού αλλά και ιδιωτικού συμφέροντος. Στη σημερινή εποχή το συγκεκριμένο μέσο αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο ...
    • Smart building automation with Z-Wave: a case study of IoT integration and management 

      Αναστασίου, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-11)
      Η έλευση του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με το περιβάλλον μας. Αυτή η μεταμόρφωση επεκτείνεται και στα ίδια μας τα σπίτια, όπου η ενσωμάτωση των τεχνολογιών ...
    • Smart cities: η τεχνολογική εξέλιξη των πόλεων στην Ελλάδα 

      Παλτσίδης, Αντώνιος; Βλαχόπουλος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-05)
      Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έστρεψε το ενδιαφέρον των πόλεων στη διαδικασία ενσωμάτωσης της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην λειτουργία τους. Με γνώμονα την παραπάνω συνθήκη καθώς και την έντονη ...
    • Ανάλυση και εφαρμογές με το υλικό κόμβου LoRa 

      Μαυρίκος, Νηρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023)
      Αυτή η διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση του υλικού κόμβου LoRa καθώς και την χρήση αυτού στην αποστολή πολυμέσων. Το LoRa χωρίζεται σε 2 πρωτόκολλά. Το πιο ευρέως γνωστό είναι το LoRaWAN, το οποίο χρησιμοποιεί 2 ...
    • Ανάπτυξη εφαρμογής ασφαλούς οδήγησης για κινητές συσκευές 

      Δημητριάδης, Πλάτων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-09)
      Η ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι ένας κλάδος της πληροφορικής που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες προγραμματιστές στον κόσμο. Η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών υπολογίζεται πως σε μερικά χρόνια με τον ρυθμό που ...
    • Ανάπτυξη και σχεδίαση σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων σε περιβάλλον Android 

      Αϊκούτ, Σουλεϊμαν (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-12)
      Στις μέρες μας, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις απευθύνονται όλο και περισσότερο στα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων WMS ή στα εμπορικά προγράμματα (ERP). Έχοντας στην αντίληψη αυτή την απαίτηση, ...
    • Αναβάθμιση ερευνητικού μεταφραστή C σε ADA 

      Δουλάκης, Μαργαρίτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-04)
      Η επίτευξη παραλληλισμού σε επίπεδο εντολών (ΠσΕΕ, ILP) σε υλικό που έχει την δυνατότητα να τον εκμεταλλευτεί μπορεί, θεωρητικά, να βελτιώσει την απόδοση σε μεγάλο βαθμό. Μερικές βελτιστοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ...
    • Ανίχνευση ψεύδους - Νέες τεχνολογίες βιβλιογραφικά δεδομένα και μελέτες περιπτώσεων 

      Ζάρμπου, Θεοδότα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-04)
      Στην παρούσα εργασία προβάλλεται ο ανιχνευτής ψεύδους. Πρωταρχικά γίνεται αναφορά σε μια ιστορική αναδρομή , από την εμφάνισή του, την εξέλιξή του, τις πρώτες ψυχοδιαγνωστικές συσκευές που εμφανίστηκαν, τη χρήση και την ...
    • Ανίχνευση ψεύδους – νέες τεχνολογίες – βιβλιογραφικά δεδομένα και μελέτες περιπτώσεων 

      Κιουλτζοπούλου, Ελένη; Ταραμανλής, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά την εξαπάτηση σε πραγματικές καταστάσεις και κινδύνους, με αποτέλεσμα να έχει συνέπειες στην αναγνώριση της ανίχνευσης ψεύδους σε αστυνομικές και δικαστικές διαδικασίες. Αναπτύχθηκαν ...
    • Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με C++ σε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό σενάριο 

      Εμεινίδης, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)
      Επιχειρηματικό σενάριο είναι μια περιγραφή των πιθανών μελλοντικών γεγονότων και περιστάσεων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις, οι οποίες βασίζονται συνήθως στις τάσεις του παρόντος και του παρελθόντος, συμπεριλαμβανομένου ...
    • Αξιοποίηση του Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα και υλοποίηση διαδικτυακής εφαρμογής 

      Νασούφης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-01)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής (πρώην Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.) της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και ...
    • Απειλές και προκλήσεις ασφάλειας του “Πράσινου” Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ). Μελέτη περίπτωσης με χρήση έξυπνων συσκευών ΙοΤ 

      Πάντογλου, Νικόλας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-09)
      Το Πράσινο Διαδίκτυο των Πραγμάτων έχει ως στόχο να συνδέσει δισεκατομμύρια έξυπνα πράγματα με το Διαδίκτυο, με κύριο γνώμονα την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των συστημάτων ΙοΤ, μέσω της ...
    • Απειλές και προκλήσεις στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) και ενίσχυση της αρχιτεκτονικής ασφαλείας του, αξιοποιώντας δυνατότητες των δικτύων που καθορίζονται από λογισμικό (Software Defined Networks-SDN) 

      Νατούδης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-04)
      Στην εποχή που διανύουμε δισεκατομμύρια συσκευές βρίσκονται συνδεμένες στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT). Το γεγονός ότι οι ετερογενείς αυτές συσκευές πολλαπλασιάζονται και δημιουργούν τεράστιο όγκο ...
    • Ασύρματες τεχνολογίες IEEE 802.11ah σε συστήματα “Διαδικτύου των Αντικειμένων “ (Internet of Things) 

      Βενιτσανόπουλος, Ιωάννης; Αλούσι, Λουίζ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-10)
      Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων, ή αλλιώς IoT, είναι μια συνεχής παρουσία στην καθημερινότητά μας. Η διαδικασία του να είσαι έξυπνος, ειδικά η δημοφιλής επιλογή έξυπνων συσκευών, το αποδεικνύει αυτό. Συνολικά, ο κόσμος διανύει ...
    • Ασύρματες τεχνολογίες IEEE 802.11ah σε συστήματα “Διαδικτύου των Αντικειμένων” (Internet of things) 

      Χατζηζήσης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-11)
      Η εποχή του Internet of Things (IoT) χαρακτηρίζεται από εκατομμύρια συσκευές συνδεδεμένες στο δίκτυο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες τεχνολογιών επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για εφαρμογές M2M. Το πρώτο είναι ...
    • Βασικές αρχές δρομολόγησης σε σύνθετα δίκτυα μεταγωγής και εφαρμογή αυτών κάνοντας χρήση του Cisco Packet Tracer 

      Νατσιόπουλος, Οδυσσέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2020)
      Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την δημιουργία και κατανόηση μιας τοπολογίας δικτύου με την χρήση του εργαλείου packet tracer. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελείται από το θεωρητικό και το πρακτικό κομμάτι. Στο θεωρητικό ...
    • Βελτιστοποίηση μετάδοσης video πάνω από ασύρματα δίκτυα 5G 

      Φούντα, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-03)
      Η βελτιστοποίηση της μετάδοσης βίντεο μέσω ασύρματων δικτύων 5G έχει γίνει πιεστικό μέλημα τα τελευταία χρόνια, καθώς η ζήτηση για μετάδοση βίντεο υψηλής ποιότητας συνεχίζει να αυξάνεται. Σε αυτό το έγγραφο, παρέχουμε μια ...
    • Βελτιστοποίηση μετάδοσης video πάνω από ασύρματα δίκτυα 5G 

      Αθανασιάδης, Σταύρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2024-01)
      Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η συνεισφορά των ασύρματων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων κινητής τηλεφωνίας 5ης γενιάς στην καθημερινότητα των ανθρώπων, καθώς υπόσχονται απίστευτα υψηλές ταχύτητες ...
    • Δημιουργία δια-πλατφορμικού παιχνιδιού δύο διαστάσεων χρησιμοποιώντας προσέγγιση βασισμένη στα δεδομένα 

      Γιαποτζής, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2021-05)
      Κανείς δεν μπορεί να αντικρούσει το γεγονός πως τα βιντεοπαιχνίδια στις μέρες μας είναι μία αρκετά διαδεδομένη δραστηριότητα που πολλοί κάνουν στον ελεύθερό τους χρόνο, μικροί και μεγάλοι. Σε συνδυασμό με την εξέλιξη της ...
    • Δημιουργία διαδικτυακού καταστήματος χρησιμοποιώντας το Framework Django 

      Τότσκας, Βασίλειος; Μπογδαμπεΐδης, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2024-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας για ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία ενσωματώνει ένα διαχειριστικό περιβάλλον (Admin Panel). Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε με τη χρήση του Django ...