Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλεράντε, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΠαπαγιάννη, Μαρία
dc.date.accessioned2020-08-28T11:05:01Z
dc.date.available2020-08-28T11:05:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1805
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών και των φοιτητριών για την διεμφυλικότητα. Η εργασία διαχωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο αναφορικά με την διεμφυλικότητα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αφορά την έρευνα που πραγματοποιείται για την διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών και των φοιτητριών για την διεμφυλικότα. Σχετικά με το πρώτο μέρος της εργασίας και συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον ορισμό της διεμφυλικότητας και στις κατηγορίες που περιλαμβάνει. Πιο αναλυτικά, προσεγγίζονται εννοιολογικά οι όροι βιολογικό και κοινωνικό φύλο όπως και ο όρος intersex, επεξηγηματικά. Επίσης, σε αυτό το κεφαλαίο χρήζει ιδιαίτερης σημασίας ο διαχωρισμός της έμφυλης ταυτότητας με τον σεξουαλικό προσανατολισμό ενός ατόμου. Στο δεύτερο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας γίνεται λόγος για τα αίτια της διεμφυλικότητας. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα βιολογικά, τα γενετικά, τα ενδοκρινικά και τα ψυχολογικά αίτια καθώς γίνεται και αναφορά στο ανοσοποιητικό σύστημα ενός ανθρώπου. Επιπροσθέτως, σε υποκεφάλαιο του δεύτερου κεφαλαίου επισημαίνεται αναλυτικά η πορεία της νομοθεσίας που αφορά την διεμφυλικότητα από το έτος 1976 έως και το 2019. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο, προβάλλονται τα στερεότυπα και οι μύθοι σχετικά με το θέμα της διεμφυλικότητας. Ακόμη, γίνεται αναφορά για την έλλειψη σεβασμού των δικαιωμάτων των διεμφυλικών ατόμων, την κατ’ επέκταση εν λόγω ομοφοβία. Επιπροσθέτως, στο κεφάλαιο αυτό προτείνονται οι τρόποι αντιμετώπισης της ομοφοβίας για το σχολικό, οικογενειακό και εργασιακό περιβάλλον καθώς και για την κοινωνία. Έπειτα, στο δεύτερο μέρος της τρέχουσας εργασίας διατυπώνονται τα βήματα για την υλοποίηση της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι της παρακάτω έρευνας είναι να παρθούν οι απόψεις των φοιτητών για την έννοια της διεμφυλικότητας από την προσωπική τους εμπειρία. Οι φοιτητές θα εκφράσουν τις γνώμες τους για την κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα σχετικά με το θέμα της ομοφοβίας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον κυρίως αλλά και σε άλλα περιβάλλοντα. Επίσης, οι φοιτητές θα παραθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την προσπάθεια της βελτίωσης του ζητήματος αυτού. Ειδικότερα, στα κεφάλαια του δεύτερου μέρους της εργασίας παρουσιάζονται οι συμμετέχοντες, τα ερευνητικά εργαλεία, η διαδικασία, τα ερευνητικά ερωτήματα, οι ερευνητικές υποθέσεις και τα συμπεράσματα της έρευνας. Τέλος, στο παράρτημα της εργασίας εμφανίζονται απομαγνιτοφωνημένες όλες οι συνεντεύξεις που πάρθηκαν από φοιτητές διεμφυλικούς και μη για την υλοποίηση της έρευνας σχετικά με το θέμα της διεμφυλικότητας.The aim of this assignment is to analyze the students’ judgments on transexuality. This task is divided in two parts. The first part includes the theoretical framework regarding transexuality, while the second concerns the research carried out to analyze the students’ judgments on the issue. With regard to the first part of the assignment and specifically the first section, refers to the definition of transexuality and the categories included. In more detail, the terms biological and social sex as well as the term intersex, are conceptually approached. Also, in this section, the separation of gender identity with a person’s sexual orientation is of particular importance. The reasons behind transexuality are discussed in the second section of this senior thesis. Specifically, the biological, genetic, endocrine and psychological causes are presented here, while there is also a reference to the human immune system. In addition, the development of transexuality legislation from 1976 to 2019 is thoroughly highlighted in the sub-chapter of the second section. Then, in the third section, stereotypes and myths about transexuality are adduced. There is also a reference to the lack of respect for the rights of transgender people, by extension known as homophobia. Additionally, this section suggests ways to tackle homophobia in the school, family and working environment as well as society. Then, in the second part of the current assignment, the steps for the implementation of the research are formulated. More specifically, the objectives of the following research are to compile the students’ stances on the concept of transexuality from their personal experience. Students will express their aspects on the current situation in Greece regarding the issue of homophobia, mainly in the educational environment and in other environments too. Students will also state their own suggestions in order that this issue could be improved. In particular, the participants, the research tools, the process, the research questions, the research cases and the conclusions of the research are presented in the sections of the second part of this assignment. Finally, the annex to this assignment shows all the interviews taken by both transgender and non-transgender students for the implementation of the research on the issue of transexuality transcripted.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιεμφυλικότητα
dc.subjectέμφυλη ταυτότητα
dc.subjectσεξουαλικός προσανατολισμός
dc.subjectομοφοβία
dc.subjecttransexuality
dc.subjectgender identity
dc.subjectsexual orientation
dc.subjecthomophobia
dc.titleΟι απόψεις των φοιτητών και φοιτητριών για την διεμφυλικότηταen_US
dc.title.alternativeResearch on University students' attitudes on transexualityen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record