Search
Now showing items 1-10 of 24
Θεωρητικές προσεγγίσεις και επικοινωνιακές μέθοδοι στην επιλογή επαγγέλματος
(2017-06)
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και των επικοινωνιακών μεθόδων στην επιλογή επαγγέλματος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση από επιλεγμένες δημοσιευμένες ...
Η χρήση του facebook ως εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης : διερευνώντας το προφίλ των χρηστών του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Στην σύγχρονη εποχή έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Facebook αποτελεί τη πιο δημοφιλή Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς έχει πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εργαλείο επικοινωνίας στη φιλοσοφία των ανθρώπινων σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Είναι γεγονός πως ο εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ως τεχνολογικός αιώνας μιας και τα νέα δεδομένα μαρτυρούν αύξηση της χρήσης του διαδικτύου και κατ επέκταση των μέσων κοινωνικών δικτύων. Τα ...
Επικοινωνιακές τεχνικές στην εκμάθηση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση κάθε ατόμου ξεκινά μέσα από την οικογένειά του και διατηρείται ...
Ανάλυση λαθών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Το θέμα της παρούσας εργασίας αυτής είναι «Η ανάλυση λαθών των ομογενών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας» και στόχος της αποτελεί ο εντοπισμός, η προέλευση, η διερεύνηση, αλλά και η ...
Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο μουσείο. Η περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η μουσειακή αγωγή δύναται να παρέχει εκπαίδευση «έξω» από τις αίθουσες του σχολείου. Η κατάκτηση της γνώσης, η ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων, η καλλιέργεια της ψυχής, η βιωματική μάθηση, η δημιουργικότητα, η ...
Η ρωσική πρωτοπορία ως μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Πώς η τέχνη μπορεί να θεωρηθεί μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση και γιατί αξίζει τελικά να ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα, αλλά και με το κίνημα της Ρωσικής πρωτοπορίας; Πιο συγκεκριμένα, η εργασία δομείται ...
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ...
Η επικοινωνία εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Μελέτη περίπτωσης : ΔΙΕΚ Καστοριάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Η επικοινωνία του εκπαιδευτή και του εκπαιδευομένου είναι ιδιαίτερα σημαντική στην εκπαίδευση. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της επικοινωνίας μεταξύ των εκπαιδευτών ενηλίκων με τους εκπαιδευομένους ...
Η επικοινωνιακή διάσταση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Το θέμα μου με το οποίο ασχολείται η πτυχιακή, σχετίζεται με την επικοινωνία και τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Η επικοινωνία ενός εκπαιδευτικού με μια οικογένεια αναφέρονται αναλυτικά και πως διατηρείται μια ορθή σχέση μεταξύ ...