dc.contributor.advisor | Καλεράντε, Ευαγγελία | |
dc.contributor.author | Λυχνά, Σοφία | |
dc.contributor.author | Lychna, Sofia | |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T08:51:42Z | |
dc.date.available | 2023-05-09T08:51:42Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3543 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα πτυχιακή εργασία συνοψίζεται η πορεία της χώρας από το 2010 μέχρι σήμερα
αναφορικά με την οικονομική της πορεία και πώς αυτή έχει επηρεάσει τα τελευταία χρόνια τα
ζητήματα της παιδείας και κυρίως της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έπειτα, επικεντρώνεται στην
περίοδο 2019 με 2022 κατά την οποία έχουν ψηφιστεί νόμοι οι οποίοι στο μέλλον θα αλλάξουν
σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων τόσο προς τη
διδασκαλία όσο και προς τον τρόπο διοίκησής τους. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας γίνεται
προσπάθεια ανάλυσης των δεδομένων με άξονες την ιδεολογική βάση του κυβερνόντος
κόμματος, επιρροές από ευρωπαϊκά και διεθνή όργανα και συγκρίσεις με εφαρμογές
παρόμοιων νόμων σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Γίνεται φανερό ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια
μπαίνουν σε μια νέα τροχιά με νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση.
______________________________________________________________________________
This paper summarizes the financial condition and problems Greece has been facing since 2010
and how these have affected the country’s educational system and more specifically higher
education. Then, it focuses on the period 2019-2022 when laws concerning higher education
have been voted because it is believed that they will deeply affect the way universities are
organized on basis of their curriculums and their administration. At the last part of the paper
there is an attempt to analyze the new laws regarding the governing party’s ideology, influences
deriving from the EU and international organizations and comparisons with similar laws that
were applied earlier in the UK and the USA and their results. It has become obvious that Greek
higher education system has entered a neoliberal era. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών | en_US |
dc.subject | τριτοβάθμια εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | πανεπιστήμιο της γνώσης | en_US |
dc.subject | νομοθετικές ρυθμίσεις | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.subject | reforms | en_US |
dc.subject | university of knowledge | en_US |
dc.title | Εκπαιδευτική πολιτική για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατα τα έτη 2019-2022 | en_US |
dc.title.alternative | Educational policy for Higher Education in the period 2019-2022 | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |