Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλεράντε, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΛυχνά, Σοφία
dc.contributor.authorLychna, Sofia
dc.date.accessioned2023-05-09T08:51:42Z
dc.date.available2023-05-09T08:51:42Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3543
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία συνοψίζεται η πορεία της χώρας από το 2010 μέχρι σήμερα αναφορικά με την οικονομική της πορεία και πώς αυτή έχει επηρεάσει τα τελευταία χρόνια τα ζητήματα της παιδείας και κυρίως της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έπειτα, επικεντρώνεται στην περίοδο 2019 με 2022 κατά την οποία έχουν ψηφιστεί νόμοι οι οποίοι στο μέλλον θα αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων τόσο προς τη διδασκαλία όσο και προς τον τρόπο διοίκησής τους. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας γίνεται προσπάθεια ανάλυσης των δεδομένων με άξονες την ιδεολογική βάση του κυβερνόντος κόμματος, επιρροές από ευρωπαϊκά και διεθνή όργανα και συγκρίσεις με εφαρμογές παρόμοιων νόμων σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Γίνεται φανερό ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνουν σε μια νέα τροχιά με νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση. ______________________________________________________________________________ This paper summarizes the financial condition and problems Greece has been facing since 2010 and how these have affected the country’s educational system and more specifically higher education. Then, it focuses on the period 2019-2022 when laws concerning higher education have been voted because it is believed that they will deeply affect the way universities are organized on basis of their curriculums and their administration. At the last part of the paper there is an attempt to analyze the new laws regarding the governing party’s ideology, influences deriving from the EU and international organizations and comparisons with similar laws that were applied earlier in the UK and the USA and their results. It has become obvious that Greek higher education system has entered a neoliberal era.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectτριτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectπανεπιστήμιο της γνώσηςen_US
dc.subjectνομοθετικές ρυθμίσειςen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectreformsen_US
dc.subjectuniversity of knowledgeen_US
dc.titleΕκπαιδευτική πολιτική για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατα τα έτη 2019-2022en_US
dc.title.alternativeEducational policy for Higher Education in the period 2019-2022en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record