Search
Now showing items 1-4 of 4
Η αξιοποίηση της μουσικής στη στήριξη της εννοιολογικής κατανόησης μαθηματικών ιδεών από μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)
Η σχέση μουσικής και μαθηματικών, δυο ιδιαίτερων πεδίων της ανθρώπινης δημιουργίας, έχει ελκύσει από νωρίς το ενδιαφέρον των ερευνητών στο πεδίο της μαθηματικής εκπαίδευσης. Είναι γνωστό πως η ακρόαση και η δημιουργία ...
Συμβάντα, λήψη αποφάσεων και διδακτικές πρακτικές στην τάξη των μαθηματικών του Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)
Οι εκπαιδευτικοί λειτουργούν συνήθως κάτω από ιδιαίτερα πιεστικές συνθήκες στην τάξη των μαθηματικών. Η διαδικασία αναγνώρισης και λήψης απόφασης σχετικά με την ενδεικνυόμενη διδακτική πρακτική, που λαμβάνει χώρα ως συνέπεια ...
Μάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα μαθηματικά ως συνιστώσες επαγγελματικής ανάπτυξης: Πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της Β᾽ Βάθμιας Εκπαίδευσης
(2023)
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις πεποιθήσεις εκπαιδευτικών
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά για τη μάθηση, τη
διδασκαλία και την αξιολόγηση ως συνιστώσες της επαγγελματικής τους ...
Επιστημολογικές πεποιθήσεις και διδακτικές πρακτικές καθηγητών μαθηματικών στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)
Το φροντιστήριο έχει άρρηκτη σχέση με το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα
στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, εδώ και δεκαετίες, από την εδραίωση του θεσμού.
Μελέτες που αφορούν την ιδιωτική εκπαίδευση μέχρι σήμερα εστιάζουν ...