Search
Now showing items 1-8 of 8
Η Διδασκαλία του Λόγου και της Αναλογίας σε Μαθητές Στ' Δημοτικού με τη Χρήση ενός Ιστορικού Εργαλείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια γεωμετρική διδακτική προσέγγιση των Λόγων και Αναλογιών, σε 23 μαθητές Στ΄Δημοτικού, με τη βοήθεια των Μαθηματικών Χώρων Εργασίας και τη χρήση ενός ιστορικού ...
Έμφυλες Πρακτικές λόγου στην τάξη των μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Οι γυναίκες εξακολουθούν να παρουσιάζουν μικρή εκπροσώπηση σε ανώτερες
σπουδές και επαγγέλματα που απαιτούν μαθηματικά ως αποτέλεσμα λογοθετικών
πρακτικών που κατασκευάζουν τη σχέση της γυναίκας με τα μαθηματικά ...
Στρατηγικές νοερών υπολογισµών µε ρητούς αριθµούς από µαθητές Β΄ Γυµνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
To µεγαλύτερο ποσοστό υπολογισµών στη ζωή του ανθρώπου γίνονται νοερά.
Οι στρατηγικές που χρησιµοποιούνται ποικίλουν ανάλογα µε το είδος της πράξης και
το είδος των αριθµητικών δεδοµένων που συµµετέχουν στην πράξη ...
Πεποιθήσεις των δασκάλων για τη διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία των μαθηματικών του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-11)
Τα τελευταία χρόνια η χρήση της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία τους, έχει γίνει ένα δημοφιλές αντικείμενο έρευνας. Υπάρχουν διάφορα επιχειρήματα που υποστηρίζουν την ενσωμάτωση αυτή, αλλά και διάφορες ενστάσεις ...
Διδασκαλία των μαθηματικών σε πολύγλωσσες τάξεις και ετερογλωσσία: πως διαφορετικοί λόγοι αποτυπώνονται στη διδασκαλία των μαθηματικών στη σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Στη μελέτη αυτή ερευνώ ποιοι λόγοι (discourses) αποτυπώνονται και πώς οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί διαχειρίζονται την ετερογλωσσία1 σε πολύγλωσσες τάξεις των Μαθηματικών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε γενικό Λύκειο της ...
Κατασκευή μαθηματικού προβλήματος σε παιδιά της τρίτης δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-12)
Σκοπός της έρευνας, που είναι μια ποσοτική έρευνα, αποτελεί η διερεύνηση της ικανότητας κατασκευής μαθηματικού προβλήματος πριν και μετά τη συμμετοχή μαθητών σε ένα πρόγραμμα διδακτικής παρέμβασης πάνω στην κατασκευή ...
Μαθητές με διακρίσεις και επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-09)
Στην εργασία αυτή ερευνώνται τα χαρακτηριστικά που εμφανίζουν μαθητές με διακρίσεις σε διαγωνισμούς μαθηματικών κατά τη διάρκεια επίλυσης προβλημάτων «εκτός ρουτίνας» ή «ανοιχτού τύπου» και η σύνδεση των χαρακτηριστικών ...
Η συμβολή του κινέζικου άβακα στην ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί αν οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου γνωρίζουν τη δομή του δεκαδικού συστήματος αρίθμησης και να διαπιστωθεί αν ο κινέζικος άβακας, ο οποίος ως τεχνούργημα ...