Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία» by Title
Now showing items 1-20 of 64
-
Teacher Leadership as an approach to Distributed Leadership: evidence, practices and prospects in Greek high schools
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)Η σύνδεση της ηγεσίας με επίσημες θέσεις ευθύνης και η ηγεσία των εκπαιδευτικών αμφισβητήθηκαν και μια νέα αντίληψη σχετικά με την ηγεσία προέκυψε, η οποία πρότεινε την άσκηση της κατανεμημένης ηγεσίας ως μια αποτελεσματική ... -
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στην τεχνική εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ζήτημα της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στην τεχνική εκπαίδευση. Χαρακτηριστικό της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είναι οι διαρκείς μεταρρυθμίσεις και αλλαγές. ... -
Απόψεις διευθυντών και προσωπικού για το θεσμό, τη λειτουργία και το ρόλο του Ειδικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να διερευνήσει τις απόψεις του προσωπικού αλλά και των διευθυντών ειδικών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία, το ρόλο και το θεσμό των ειδικών σχολείων. Προκειμένου ... -
Απόψεις των διευθυντών δημοτικών σχολείων για τις συγκρούσεις στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: η περίπτωση διευθυντών της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-02)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε το φαινόμενο των σχολικών συγκρούσεων, γιατί, όπως και σε όλους τους οργανισμούς, έτσι και στις σχολικές μονάδες εμφανίζονται συγκρούσεις. Έγινε προσπάθεια μέσω της ποιοτικής έρευνας να ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ετοιμότητα του σχολείου τους σε περιπτώσεις διαχείρισης κρίσεων
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-02-25)Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση, με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών, της ετοιμότητας των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση κρίσεων (κρίσεις όπως θεομηνίες, σεισμοί, πυρκαγιές, πλημμύρες, ... -
Αυτοαξιολόγηση και ανάπτυξη κουλτούρας εμπιστοσύνης στο σχολείο: σχέση προϋποθέσεις και περιορισμοί στο ελληνικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αυτοαξιολόγηση στα πλαίσια της σχολικής μονάδας. Για την ανάδειξη των ... -
Αυτοπροσδιορισμός της ηγετικής θέσης των Προϊσταμένων της Προσχολικής Αγωγής μέσω Α.Σ.Υ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-01)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του αυτοπροσδιορισμού της ηγετικής θέσης των προϊσταμένων Προσχολικής Αγωγής και εκπαίδευση μέσω Ψηφιακής Αφηγηματικής Συμβουλευτικής Υποβοήθησης. Η Αφηγηματική ... -
Βιογραφίες διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύονται ζητήματα που αφορούν στην πολυπλοκότητα του σύγχρονου διευθυντικού ρόλου, στην επαγγελματική ταυτότητα και την επαγγελματική ανάπτυξη με αναφορά στον/στη διευθυντή/διευθύντρια ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-02)Τις τελευταίες δεκαετίες, η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά τόσο στο διεθνή όσο και στον Ελλαδικό χώρο. Το θέμα της έρευνας είναι από τα πλέον δημοφιλή, αλλά και επίκαιρο, αφού μελετά μια ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-11)Τις τελευταίες δεκαετίες η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά στο διεθνή χώρο, καθώς οι ίδιοι αποτελούν καθοριστικό παράγοντα ενός επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Για το λόγο αυτό ... -
Διερεύνηση της σχέσης του σχολικού κλίματος και της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί στην σύγχρονη εποχή καλούνται συνεχώς να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους, Θεωρούνται υπόλογοι στην κοινωνία ως προς τα θετικά αποτελέσματα της εργασίας τους, κυρίως για την βελτίωση ... -
Διερεύνηση των απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών για το θεσμό και τη λειτουργία της Παράλληλης Στήριξης στο εκπαιδευτικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης αλλά και των διευθυντών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στον τρόπο αντίληψης του θεσμού παράλληλης στήριξης, ... -
Διερεύνηση των απόψεων και εμπειριών των αξιολογητών και των αξιολογηθέντων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή του ΠΔ152/5-11-2013. Ο απόηχος της αξιολογικής διαδικασίας και η προσπάθεια δημιουργίας κουλτούρας αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου είναι αναγκαίο εργαλείο για την ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών. Επί τριάντα και πλέον χρόνια (1982 έως 2014) ακυρώθηκαν αλλεπάλληλες απόπειρες ... -
Διερεύνηση των απόψεων των διευθυντών σχολικών μονάδων στην περιφερειακή ενότητα Ημαθίας για τα συστήματα επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Η επιλογή των διευθυντικών/ηγετικών στελεχών της εκπαίδευσης αποτελεί βασική παράμετρο για τη βελτίωση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού συστήματος. Το υψηλό επίπεδο κατάρτισης και το προφίλ των ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών στα δημοτικά σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς για το σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Οι εξελίξεις και οι αλλαγές που συμβαίνουν σε παγκόσμια κλίμακα στον πολιτικό, στον κοινωνικό τομέα, καθώς και στον οικονομικό τομέα είναι ραγδαίες. Επηρεάζουν το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας και θέτουν επιτακτικά την ... -
Διερεύνηση των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του έργου των διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης: Η περίπτωση των Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Ο δημόσιος τομέας δραστηριοποιείται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επηρεάζεται έντονα από τις τεχνολογικές, πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές. Η αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα βασίζεται στον πολυτιμότερο ... -
Διερεύνηση των Επιμορφωτικών Αναγκών των Εκπαιδευτικών Ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εντοπισμού της αναγκαιότητας επιμόρφωσης και κατάρτισης των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, όπως την αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι εκπαιδευτές. Με δεδομένο ότι ... -
Διεύθυνση σχολικής μονάδας και σχολικό κλίμα: διερεύνηση απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(2018)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την επιρροή που ασκεί ο διευθυντής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος. Η θεωρητική προσέγγιση του θέματος οδήγησε στη διαπίστωση ... -
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και Ιδιωτικότητα. Η προστασία δεδομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση βάσει του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων 2016/679, γνωστού ως GDPR 2016/679
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η έννοια της ιδιωτικότητας σε αρκετές χώρες παγκοσμίως έχει εξομοιωθεί με την έννοια των προσωπικών δεδομένων, καθώς οι πληροφορίες που προκύπτουν από το άτομο και αφορούν στο άτομο είναι προσωπικά, ιδιωτικά δεδομένα. Τι ... -
Εισαγωγή και εφαρμογή καινοτομιών στο δημοτικό σχολείο από την οπτική γωνία των διευθυντών σχολικών μονάδων
(2018-02)Οι μαθητές του 21ου αιώνα έρχονται στα σχολεία με πολλές γνώσεις και δεξιότητες. Είναι ανάγκη λοιπόν τα εκπαιδευτικά συστήματα να μετατρέψουν τις διδακτικές τους πρακτικές για να μπορέσουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ...