Search
Now showing items 1-2 of 2
Το ελληνικό δημόσιο σχολείο ως μανθάνων οργανισμός και ο ρόλος του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευτικών: Πραγματικότητα ή ουτοπία;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)
Η έννοια του μανθάνοντος οργανισμού έχει προσελκύσει έντονα το ενδιαφέρον θεωρητικών και επαγγελματιών τα τελευταία χρόνια. Εντούτοις, επικρατεί ακόμη διανοητική σύγχυση σχετικά με τη φύση και τη σημασία του «μανθάνοντος ...
Τα δημοτικά σχολεία ως οργανισμοί μάθησης: προϋποθέσεις και περιορισμοί
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Τα σχολεία του 21ου αιώνα οφείλουν να εξοπλίζουν τους μαθητές με γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται για να πετύχουν σε ένα αβέβαιο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μέλλον. Για την επίτευξη του στόχου αυτού σύγχρονοι ερευνητές ...