Show simple item record

dc.contributor.advisorΠλιόγκου, Βασιλική
dc.contributor.authorΚαλλιά, Ελισάβετ
dc.contributor.authorKallia, Elisavet
dc.date.accessioned2023-12-12T09:57:36Z
dc.date.available2023-12-12T09:57:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4213
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΌταν εξετάζουμε την αναπηρία και τον αντίκτυπό της στα παιδιά, συχνά περιορίζουμε τη σκέψη μας στα παιδιά με αναπηρία και στην υποστήριξη που χρειάζονται αυτά και οι οικογένειές τους. Σε αυτή την εργασία όμως θα ασχοληθούμε με το πώς μία γονεϊκή αναπηρία μπορεί να επηρεάσει τον/την μαθητή/μαθήτρια στην σχολική του πορεία. Το κράτος ενθαρρύνει όλους τους γονείς να συμμετέχουν στην εκπαίδευση των παιδιών τους και τονίζει ότι η πρόοδος των παιδιών στο σχολείο σχετίζεται με τη συμμετοχή των γονιών τους. Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι απαιτήσεις υποστήριξης των γονέων με αναπηρίες δεν καλύπτονται επαρκώς από τις υπάρχουσες υπηρεσίες εκπαίδευσης και υγείας. Όταν ένας γονέας εμφανίζει αναπηρία, το πρόσωπο με αναπηρία συχνά ζητά από τον/την έφηβο/έφηβη να βοηθήσει και να αναλάβει τις οικιακές ευθύνες, έτσι αυτές οι νέες ευθύνες που προδίδονται στον/στην μαθητή/μαθήτρια πολλές φορές μπορεί να έχουν αντίκτυπο στον σχολική του πορεία. Μερικές φορές τα καθήκοντα του μέλους της οικογένειας με αναπηρία είναι δυσανάλογα και καταναλώνουν τον χρόνο, τα χρήματα, την ενέργεια και άλλες ανεκπλήρωτες συναισθηματικές ανάγκες της οικογένειας. Μπορεί να είναι πιο δύσκολο για μια μητέρα ή έναν πατέρα με αναπηρία να παρακολουθεί αποτελεσματικά τη συμπεριφορά των παιδιών τους από έναν γονέα χωρίς αναπηρία. Το ερώτημα που τίθεται είναι εάν το καθεστώς αναπηρίας των γονέων που επηρεάζει τα αποτελέσματα των παιδιών είναι κρίσιμης σημασίας. Ένας γονέας με αναπηρία μπορεί να είναι λιγότερο ικανός να αντέξει οικονομικά να διατηρήσει ένα εμπλουτισμένο εκπαιδευτικά περιβάλλον από άλλους γονείς. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε αναλυτικά με το πώς μια αναπηρία στο οικογενειακό περιβάλλον μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά τον μαθητή στη σχολική του καριέρα. Μια αναπηρία δημιουργεί πρόσθετες απαιτήσεις, ανάγκες, προκλήσεις και οικονομικά βάρη για ολόκληρο το οικογενειακό σύστημα.______________________________________________________________________________________________________________When we look at disability and its impact on children, we often limit our thinking to children with disabilities and the support they and their families need. However, in this paper we will look at how a parent's disability can affect a pupil's progress at school. The government encourages all parents to be involved in their children's education and emphasises that children's progress at school is linked to parental involvement. There is growing evidence that the support needs of parents with disabilities are not being adequately met by existing education and health services. When a parent develops a disability, the person with a disability often asks the teenager to help and take on household responsibilities, and these new responsibilities transferred to the student can often have an impact on the student's progress at school. Sometimes the duties of the family member with a disability are disproportionate and take up time, money, energy and other unmet emotional needs of the family. It may be more difficult for a mother or father with a disability to monitor their children's behaviour effectively than for a parent without a disability. The question of whether parental disability status affects children's outcomes is critical. When considering disability and its impact on children, a parent with a disability may be less able to afford an educationally enriched environment than other parents. In this paper we will take a closer look at how disability in the home environment can have a positive or negative impact on a student's educational career. Disability brings additional demands, needs, challenges and financial burdens to the whole family systemen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγονεϊκή αναπηρίαen_US
dc.subjectμαθητές/μαθήτριεςen_US
dc.subjectσχέση οικογένειας - σχολείουen_US
dc.subjectσχολικό περιβάλλονen_US
dc.subjectparental disabilityen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectfamily - school relationshipen_US
dc.subjectschool environmenten_US
dc.titleΣχέση οικογένειας –σχολείου: πώς μια αναπηρία στο οικογενειακό περιβάλλον επηρεάζει την σχολική πορεία ενός παιδιούen_US
dc.title.alternativeRelationship between family and school: how a family’s member disability affects the school progress of a childen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record