Browsing by Subject ""rhythmisierung" time model of all day school"
Now showing items 1-1 of 1
-
Ο ρόλος των χρονικών διευθετήσεων στο Ημιημερήσιο και Ολοήμερο Σχολείο στη βελτίωση της μάθησης και της σχολικής ζωής: Οι απόψεις των Εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Έρευνες έχουν αποδείξει την ύπαρξη αιτιακής σχέσης μεταξύ του σχολικού χρόνου και της μάθησης, που μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στη σχολική επιτυχία των μαθητών. Στην ουσιαστική διαμόρφωση λοιπόν του σχολικού ωρολόγιου ...