Browsing by Subject "T.L.S. (teaching, learning, sequence)"
Now showing items 1-1 of 1
-
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ΔΜΑ για την έννοια της βιοποικιλότητας σε μαθητές ΣΤ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με θέμα την βιοποικιλότητα για μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού. Η εφαρμογή της ΔΜΑ έγινε ...