Search
Now showing items 1-1 of 1
Μαθαίνοντας με τη χρήση αλληλεπιδραστικού βίντεο: οι απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη δημιουργία και τη συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των εκπαιδευτικών βίντεο σύμφωνα με τη βιβλιογραφία είναι ότι οι μαθητές δεν είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό τους και παραμένουν παθητικοί θεατές. Το αλληλεπιδραστικό ...