Browsing by Author "Nikolantonakis, Konstantinos"
Now showing items 1-4 of 4
-
Διδασκαλία επίλυσης δευτεροβάθμιων εξισώσεων με χρήση επεισοδίων από την ιστορία των Μαθηματικών
Παπαγερούδη, Μαρίνα; Papageroudi, Marina (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Η ενσωμάτωση της ιστορίας των Μαθηματικών στη μαθηματική εκπαίδευση αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διδασκαλία επίλυσης δευτεροβάθμιων εξισώσεων με τη χρήση ... -
Διδασκαλία και μάθηση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης με την αξιοποίηση της ιστορικής γεωμετρικής προσέγγισης επίλυσής της
Δασόπουλος, Αλέξανδρος; Dasopoulos, Alexandros (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Κεντρικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνητικών μαθησιακών ευκαιριών που προκύπτουν από τη διδακτική αξιοποίηση της ιστορικής γεωμετρικής προσέγγισης επίλυσης της δευτεροβάθμιας εξίσωσης και ... -
Διδασκαλία και μάθηση της έννοιας της γωνίας με ιστορική προοπτική σε μαθητές Γυμνασίου
Μαυρίδου, Χρυσάνθη; Mavridou, Chrysanthi (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)H έννοια της γωνίας αποτελεί μια βασική έννοια που συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη της γεωμετρικής γνώσης των μαθητών και η μέτρηση της γωνίας είναι αναπόσπαστο κομμάτι των μαθηματικών, των θετικών επιστημών και της ... -
Εγγραφή τετραγώνου σε τρίγωνο- Διερεύνηση του προβλήματος από μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σαχίνη, Ευαγγελία; Sachini, Evangelia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Η παρούσα εργασία αφορά μια διδακτική παρέμβαση που βασίζεται στη γεωμετρική κατασκευή τετραγώνου εγγεγραμμένου σε τρίγωνο, με πέντε διαφορετικές αποδείξεις, όπως αναπτύχθηκαν από τους μαθηματικούς al -Khwarizmi, ...