Now showing items 1-5 of 5

    • Αναπαραστάσεις ελληνικότητας και γλωσσικά μηνύματα σε διαφημίσεις πακέτων της Cosmote (2010 - 2018) 

      Απιδοπούλου, Ελένη; Apidopoulou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Η διαφήμιση αποτελεί ένα βασικό εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους με διάφορες τεχνικές, οι οποίες έχουν τη βάση τους στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα εξελίσσονται και ...
    • Διαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξη 

      Καπώνη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)
      Περίληψη Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή ...
    • Διδακτικό υλικό για το γλωσσικό μάθημα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 

      Γεωργιάδου, Χριστίνα; Georgiadou, Christina (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
      Η εργασία πραγματεύεται τη δια-βίου μάθηση και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), τα οποία ξεκίνησαν ως ένα πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηρίζοντας την επένδυση στην εκπαίδευση. Στο Α’ μέρος της ανάλυσης ...
    • Η ρητορική του διαφημιστικού μηνύματος 

      Γρηγοριάδου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Σήμερα, τα ενδιαφέροντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού είναι περισσότερο πολύπλοκα και σύνθετα, καθώς οι άνθρωποι «βομβαρδίζονται» από χιλιάδες μηνύματα καθημερινά από όλα τα μέσα προσπαθώντας να αποσπάσουν ...
    • Τα γλωσσικά και τα παραγλωσσικά στοιχεία στις διαφημίσεις κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 

      Εμμανουηλίδης, Γεώργιος; Emmanouilidis, Georgios (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
      Περίληψη Στην παρούσα εργασία ερευνώνται τα γλωσσικά, παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία των διαφημίσεων κατά το διάστημα της πανδημίας CoVid-19, με στόχο την ουσιαστικότερη κατανόηση της χρήσης και προσαρμογής ...