Browsing by Subject "advertisement"
Now showing items 1-5 of 5
-
Αναπαραστάσεις ελληνικότητας και γλωσσικά μηνύματα σε διαφημίσεις πακέτων της Cosmote (2010 - 2018)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η διαφήμιση αποτελεί ένα βασικό εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους με διάφορες τεχνικές, οι οποίες έχουν τη βάση τους στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα εξελίσσονται και ... -
Διαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)Περίληψη Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή ... -
Διδακτικό υλικό για το γλωσσικό μάθημα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η εργασία πραγματεύεται τη δια-βίου μάθηση και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), τα οποία ξεκίνησαν ως ένα πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηρίζοντας την επένδυση στην εκπαίδευση. Στο Α’ μέρος της ανάλυσης ... -
Η ρητορική του διαφημιστικού μηνύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Σήμερα, τα ενδιαφέροντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού είναι περισσότερο πολύπλοκα και σύνθετα, καθώς οι άνθρωποι «βομβαρδίζονται» από χιλιάδες μηνύματα καθημερινά από όλα τα μέσα προσπαθώντας να αποσπάσουν ... -
Τα γλωσσικά και τα παραγλωσσικά στοιχεία στις διαφημίσεις κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Περίληψη Στην παρούσα εργασία ερευνώνται τα γλωσσικά, παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία των διαφημίσεων κατά το διάστημα της πανδημίας CoVid-19, με στόχο την ουσιαστικότερη κατανόηση της χρήσης και προσαρμογής ...