Now showing items 1-10 of 10

    • THINK4JOBS Critical Thinking blended apprenticeships curricula 

      Mäkiö, Juho (University of Applied Sciences Emden-Leer (HSEL)); Mäkiö, Elena (University of Applied Sciences Emden-Leer (HSEL)); Pnevmatikos, Dimitrios (University of Western Macedonia (UOWM)); Christodoulou, Panagiota ( University of Western Macedonia (UOWM)) (University of Western Macedonia: School of Humanities and Social Sciences: Primary Education, 2022)
      The current Report namely, the third Intellectual Output (IO3) describes 12 Critical Thinking (CT) blended apprenticeships curricula. The development of these curricula was enabled and enhanced through the training that ...
    • THINK4JOBS Guidelines: A protocol for Critical Thinking transfer from curricula to labour market 

      Payan Carreira, Rita University of Évora (UÉvora); Rebelo, Hugo University of Évora (UÉvora); Sebastião, Luís University of Évora (UÉvora); Sacau, Ana consultant at the University of Évora (UÉvora); Ferreira, David University of Évora (UÉvora); Simões, Margarida University of Évora (UÉvora); Pnevmatikos, Dimitriοs University of Western Macedonia (UOWM); Christodoulou, Panagiota University of Western Macedonia (UOWM) (University of Western Macedonia: School of Humanities and Social Sciences: Primary Education, 2023)
      The Intellectual Output 4 (IO4) reports the results from the implementation of the Critical Thinking (CT) Blended Apprenticeships Curricula (CTBAC) described in the third Intellectual Output IO3 [1], and it discusses the ...
    • THINK4JOBS TRAINING: Critical Thinking Training Packages for Higher Education Instructors and Labour Market Tutors 

      Pnevmatikos, Dimitrios (University of Western Macedonia (UOWM)); Christodoulou, Panagiota ( University of Western Macedonia (UOWM)); Georgiadou, Triantafyllia (University of Western Macedonia (UOWM)); Lithoxoidou, Angeliki (University of Western Macedonia (UOWM)) (University Of Western Macedonia, 2021)
      This Report presents the findings of the “Critical Thinking for Successful Jobs-Think4Jobs” Partnership regarding the development of Critical Thinking Training Packages for Higher Education Instructors and Labour Market ...
    • THINK4JOBS TRAINING: ten work-based learning scenarios 

      Dumitru, Dainela (Bucharest University of Economics Studies (ASE)); Christodoulou, Panagiota ( University of Western Macedonia (UOWM)); Lithoxoidou, Angeliki (University of Western Macedonia (UOWM)); Georgiadou, Triantafyllia (University of Western Macedonia (UOWM)); Pnevmatikos, Dimitrios (University of Western Macedonia (UOWM)) (University of Western Macedonia, 2021)
      The current report is the first Intellectual Output (Output 1) of the THINK4JOBS initiative, which aims at improving students’ CT skills and dispositions by promoting collaboration between Higher Education Institutions ...
    • Διερευνώντας της Τοπική Ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών του σήμερα: Μια πρόταση για την εκπαίδευση τουτ ενεργού παγκόσμιου πολίτη 

      Σταμούλη, Αλεξάνδρα (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
      Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια διδακτική πρόταση, ένα project, που μπορεί να εφαρμοστεί στις δυο μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Αναφέρεται στην διερεύνηση της Τοπικής Ιστορίας της Κάτω Τούμπας και στόχο ...
    • Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης με εργαλείο το παραμύθι 

      Παπαμήλιου, Αντιγόνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται κυρίως με το παραμύθι και την χρησιμότητα του στο νηπιαγωγείο ως εργαλείο κριτικής σκέψης. Το παραμύθι αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της παιδικής ηλικίας εδώ και πολλά χρόνια από ...
    • Η αξιοποίηση του Δημοσιογραφικού άρθρου για την ανάπτυξη του Κριτικού Γραμματισμού και την βελτίωση του γραπτού λόγου των μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης 

      Αντωνιάδου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
      Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας διδακτικής παρέμβασης στο 3ο Δημοτικό σχολείο Αμυνταίου, με 19 μαθητές για το κειμενικό είδος του δημοσιογραφικού άρθρου και του κριτικού γραμματισμού και ...
    • Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης στο νηπιαγωγείο μέσω οργανωμένων δραστηριοτήτων 

      Σαμακοβλή, Μαρία-Πέρσα (2017-06)
      Σε μία εποχή που η τεχνολογία στον τομέα της επικοινωνίας και όχι μόνο βρίσκεται στο απόγειό της, ο σύγχρονος άνθρωπος έχει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε γνώσεις και πληροφορίες από κάθε γωνιά του κόσμου. Και ενώ η ...
    • Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για την Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης σε Θέματα Νανοτεχνολογίας: Εφαρμογή σε Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς 

      Βούλγαρη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εισάγονται, αρχικά, θέματα που αφορούν τη νανοτεχνολογία και την κριτική σκέψη. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζονται βασικές πτυχές της νανοτεχνολογίας και κυρίως η σχέση της ...
    • Το επιχειρηματολογικό άρθρ- Ένα σενάριο διδασκαλίας για το Δημοτικό Σχολείο 

      Παπαδάκης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
      Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό της την εκπόνηση ενός διδακτικού σεναρίου για τους μαθητές. Πιο συγκεκριμένα, αποβλέπει στην επαφή των μαθητών με το κειμενικό είδος “επιχειρηματολογικό άρθρο”. Υπό αυτή τη θεώρηση, λοιπόν, ...