Browsing by Subject "cross-cultural analysis"
Now showing items 1-1 of 1
-
Ο ρόλος της κουλτούρας στην εμπορική διαφήμιση: μία σημειωτική προσέγγιση με εκπαιδευτικές εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Οι κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της διαφήμισης στην καταναλωτική κουλτούρα απασχολούν τους μελετητές εδώ και δεκαετίες. Οι διαφημίσεις γίνονται αντιληπτές από το κοινό-στόχο στο πλαίσιο της πολιτισμικής επικοινωνίας ...