Now showing items 1-4 of 4

    • Εθνικές και τοπικές ταυτότητες: η περίπτωση των Αρβανιτών της Β. Άνδρου 

      Καρότσης, Βαγγέλης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)
      Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η μελέτη και η έρευνα της πληθυσμιακής ομάδας τον Αρβανιτών που εγκαταστάθηκαν τον 14ο αιώνα περίπου στο νησί της Άνδρου και παρέμειναν εκεί έως σήμερα. Στο πρώτο μέρος της ...
    • Η κατανόηση της συμμετρίας μέσω δραστηριοτήτων χορού από μαθητές Δημοτικού 

      Ρόιδου, Φωτεινή; Roidou, Fotini (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας μιας εναλλακτικής μορφής διδασκαλίας για τη συμμετρία σε μαθητές Α΄ και Β΄ Δημοτικού μέσα από δραστηριότητες χορού. Για τον σκοπό αυτό οι μαθητές ...
    • Η μουσική και η κίνηση στην Αρχαία Ελλάδα 

      Μουρατίδης, Στέφανος Πλάτων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
      Οι Έλληνες προσπάθησαν, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο λαό του αρχαίου κόσμου, να υποτάξουν τις σωματικές τους κινήσεις και ασκήσεις σε μουσικά μέτρα. Έτσι πίστευαν και έλεγαν ‘’Ου πάσα κίνηση γυμνάσιον εστί’’ αφήνοντας ...
    • Σύγκριση διδασκαλίας Παραδοσιακού και Σύγχρονου χορού στο νηπιαγωγείο: Καταγραφή δυσκολιών μετάβασης από το ένα είδος στο άλλο 

      Θανάσαινα, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
      Το παιδί μαθαίνει πως μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα του όχι μόνο με λέξεις αλλά και με το σώμα του, με τη βοήθεια του χορού. Μέχρι την ηλικία των πέντε τα παιδιά μαθαίνουν να κινούνται στο χώρο, να χρησιμοποιούν ...